• Als Alyssa wakker wordt in een vreemde auto met een vreeemde jongen naast haar, weet ze dat het goed fout is. De jongen neemt haar mee naar zijn huis waar hij iets te lief voor haar is, maar haar tegelijkertijd steeds vastbindt. Ruiten breken, botten kraken en blauwe plekken verschijnen. De twee moeten op de vlucht of eerder gezegd, hij moet op de vlucht zodat ze haar niet vinden.
    Hoe zal het verder gaan als ze moeten vluchten en dan niet alleen voor de politie? Weet Alyssa te ontsnappen uit zijn greep of zal hij haar werkelijk beschermen zoals hij haar altijd beloofd?
    Het enige antwoord is: Lees het!.

    .


    -16+
    -Thriller, drama en romantiek.
    -Al begonnen
    -Elke dag 1-2 hoofdstukken
    -Geschreven door ClaudiaVeer en EmptyEyes


    Linkje: http://www.quizlet.nl/stories/97396/fucked-up-happenings/

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:46 ]


    It's so easy to be evil

    Je zou ons een groot plezier doen als je het leest:D

    Haha gekkerd :P


    It's so easy to be evil

    You would make our day xd

    En jullie zouden ons een plezier doen als jullie zouden stoppen met het bumpen van jullie eigen topic.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Waren we ook niet van plan, maar als ik zelf niet een keer op mijn eigen topic mag reageren, dan sorry voor de reactie.


    It's so easy to be evil

    We zijn gewoon enthousiast, laat ons alsjeblieft

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:17 ]

    Ik was best benieuwd naar het verhaal, maar ik ga het niet lezen om de simpele reden dat er in elk hoofdstuk vanuit een ander gezichtspunt wordt gekeken. Persoonlijk vind ik dit niet gemakkelijk lezen, omdat je vaak hetzelfde leest vanuit een ander gezichtspunt en dit elk hoofdstuk opnieuw.
    Maar dit is puur persoonlijk :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha oke, best begrijpelijk :P


    It's so easy to be evil

    LaJoie schreef:
    Ik was best benieuwd naar het verhaal, maar ik ga het niet lezen om de simpele reden dat er in elk hoofdstuk vanuit een ander gezichtspunt wordt gekeken. Persoonlijk vind ik dit niet gemakkelijk lezen, omdat je vaak hetzelfde leest vanuit een ander gezichtspunt en dit elk hoofdstuk opnieuw.
    Maar dit is puur persoonlijk :]


    Jammer, maar ik snap je inderdaad wel. We schrijven het wel af en toe een beetje dubbel juist omdat ze er zo anders tegenaan kijken. Maar toch leuk dat je het wel wilde lezen op zich.