• Want het was scholenloop -______- Inderdaad, voel hoe het sarcasme er af druipt.
    Het ergste van al, ik ben nog maar juist ziek geweest en nu moesten we even gaan lopen in de zure wind en koude gietende regen. Ik had ademhalingsproblemen, moest bijna kotsen en had het gevoel dat ik elk moment kon flauwvallen. Leuk zeg.
    Het nog fijnere nieuws is dat ik bergen veel huiswerk tegen morgen heb, want ik was al van donderdag ziek, nu kom ik terug op school en blijkt dat we tegen morgen super veel te doen hebben. Mijn klas hun reden om me niet te verwittigen? "Van de leerkracht moesten we het je melden de eerst volgende dag dat je terug op school was." Ja hallo, we leven niet meer in de middeleeuwen, er bestaat nog zoiets als een gsm.
    En door dat ik dus weer ziek aan het worden ben én omdat ik stapels huiswerk heb kan ik weer niet gaan dansen. Wat hou ik toch van mijn leven.
    Om dit topic nuttig te houden; hoe was jullie dag vandaag?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Fuck school.
    Mijn dag viel nog mee eigenlijk. Frans en Grieks gingen goed, alleen voor chemie vrees ik een beetje. :3
    En ik begin ook steeds meer te stressen omdat ik tot de conclusie gekomen ben, dat het onmogelijk is om op 1 dag 20 bladzijden over Caesar te leren. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.