• Ik weet niet of dit mag, maar als dit niet mag, sorry daarvoor maar ik heb dringend een model nodig. Anders mag dit topic wel verwijdert worden.

    Wie heeft er donderdagochtend 11 Oktober vrij? Ik heb een handnagel model nodig. De nagels moeten over de vingertoppen heen zijn.

    Dan heb ik ook nog voor donderdagochtend op 22 november een voetverzorgingsmodel nodig. Wie kan op een van deze datums? Het is op de Friese Poort in Leeuwarden.

    Alvast bedankt!!

    ps, Het is geheel gratis op de vervoerkosten na.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:27 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Ik weet niet of dit mag, maar als dit niet mag, sorry daarvoor maar ik heb dringend een model nodig. Anders mag dit topic wel verwijdert worden.

    Wie heeft er donderdagochtend 11 Oktober vrij? Ik heb een handnagel model nodig. De nagels moeten over de vingertoppen heen zijn.

    Dan heb ik ook nog voor donderdagochtend op 22 november een voetverzorgingsmodel nodig. Wie kan op een van deze datums? Het is op de Friese Poort in Leeuwarden.

    Alvast bedankt!!

    ps, Het is geheel gratis op de vervoerkosten na.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ja, laat ik mijn topic bumpen als er na drie minuten niemand heeft gereageerd .__.
    En nee, ik heb school, y'know.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    @ Bolshevik, dat ging per ongeluk. Ik wou even wat aanpassen maar drukte op quote had het niet door.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bolshevik schreef:
    Ja, laat ik mijn topic bumpen als er na drie minuten niemand heeft gereageerd .__.
    En nee, ik heb school, y'know.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga ook naar school in Leeuwarden, maarja, geen tijd in verband met school dus.. Succes met zoeken!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:36 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hmmm, met het langskomen zou ik niet veel problemen hebben, maar ik zit met mijn eigen schooltijden. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.