• Ik heb DRINGEND ideeën nodig voor kleren.

    Ik zit dus in de ksa (jeugdbeweging) en we gaan meedoen met een soort van ter land, ter zee en in de lucht.
    Dus we gaan zo'n wagen bouwen die dan een parcour moet afwerken. Nu moet ik met nog enkele meisjes het kostuum van de 'chearleaders' en de bestuurders ontwerpen.
    Ik heb al enkele ideetjes, maar nog lang niet genoeg, dus als het kan:
    HELP!

    Voor de chearleaders had ik hier al aan gedacht:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    zet iedereen konijnenoren op=]


    The night is dark and full of terrors.

    Ik zou sowieso felle kleuren gebruiken; Zodat je lekker opvalt ;) Ook zou ik ervoor zorgen dat iedereen dezelfde kleding aanheeft, maar net ietsje anders. Bijv:
    - de ene een top die schuin afloopt
    - de andere een halter top
    - de laatste een normaal topje

    En dan nog een kleur afspreken, ook voor het rokje/broek. Bijv. allemaal zwart, wit etc. Kies voor een effen kleur want dan valt jullie top met logo nog meer op!

    Verder voor de accessoires:
    Draag allemaal een ketting? gemaakt van een wortel,(dus letterlijk drie wortels halen en er een ketting van maken :P )
    en die konijnen oren zijn natuurlijk ook vet leuk ;)

    Dit was het zo'n beetje voor nu : Hoop dat je er iets mee kan!
    Succes he? (hoera)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:30 ]

    Je weet mijn story, hé? Ik kan nog wel verder zoeken voor je naast die filmpjes?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bedankt. Ik denk dat het me nu wel zal lukken! ;p

    Ik sta er niet alleen voor, dus samen met de anderen hun ideeën komen we er vast wel uit.
    Ik zal dit zeker aan ze voorstellen xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ga naar de carnavalswinkel en koop daar iets (always funny), of gebruik mijn pull-met-short-idee


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe