• Niall Horan love story.


    Niall Horan fanfic. Ik heb de jongens nooit ontmoet, ik heb geen idee hoe ze zijn, maar naar filmpjes en interviews is dit het beeld dat ik van ze heb gekregen en ik ga zo goed mogelijk gebruiken.


    De hoofdpersoon is Anne (als in mijzelf) en de rest van de karakters zijn fictief (behalve 1D en de bekende mensen om hen heen zoals managers etc). Het verhaal speelt zich grotendeels af in New York.


    Anne
    Journaliste
    19 jaar
    Leeft samen met Katy in een appartement in Brooklyn
    Jullie komen vanzelf wel achter haar karakter


    Lose yourself to find what you're looking for.

    *cough.


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Hey stelletje creepers? Niet bepaald een manier om lezers te werven.
    Ongeduldig much?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Civilized schreef:
    *cough.

    Op zo'n manier je eigen topic bumpen is niet toegestaan. Ik dacht, ik waarschuw je even. x)
    Het zou een hoop schelen als je een link naar het verhaal in je beginpost zet. Ik heb overal in de beginpost gezocht, maar ik kan er toch echt geen vinden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Friendly promotion is friendly (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Het was niet onvriendelijk bedoelt, maar het viel me gewoon op dat er bij forums zo veel gekeken wordt, maar weinig gereageerd. Just saying. O well. Hier is een link ;)
    http://www.quizlet.nl/stories/97677/torn--ripped-apart-but-our-hearts-will-beat-as-one/


    Lose yourself to find what you're looking for.


    Shoganai i ne~

    Hey creeper, nee bedankt.
    De foto joeg me al weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Hey creeper, nee bedankt.
    De foto joeg me al weg.


    This. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik ga voor je kijken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Civilized schreef:
    Het was niet onvriendelijk bedoelt, maar het viel me gewoon op dat er bij forums zo veel gekeken wordt, maar weinig gereageerd. Just saying. O well. Hier is een link ;)
    http://www.quizlet.nl/stories/97677/torn--ripped-apart-but-our-hearts-will-beat-as-one/


    Het kan heel makkelijk onvriendelijk kunnen worden opgevat en dat jaagt potentiele lezers weg. Ik zou je daarom ook adviseren om een mod (user met naam in rode letters, zie links het blokje crew) te pb'en en te vragen of ze de titel willen veranderen.

    Torn - Ripped apart but our hearts will beat as one
    Als je me quote en dat kopieert kun je dat in de beginpost zetten. Staat netter dan een gewone link. Ook als je dat niet doet is het hanidg om de link in de eerste post te zetten, dat zien mensen als eerste. Sommigen hebben geen zin om te zoeken naar de echte link.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Het kan heel makkelijk onvriendelijk kunnen worden opgevat en dat jaagt potentiele lezers weg. Ik zou je daarom ook adviseren om een mod (user met naam in rode letters, zie links het blokje crew) te pb'en en te vragen of ze de titel willen veranderen.

    Torn - Ripped apart but our hearts will beat as one
    Als je me quote en dat kopieert kun je dat in de beginpost zetten. Staat netter dan een gewone link. Ook als je dat niet doet is het hanidg om de link in de eerste post te zetten, dat zien mensen als eerste. Sommigen hebben geen zin om te zoeken naar de echte link.


    Oke bedankt voor de tip. Eerlijk, want ik heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt hier.


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Fuck, they found out who I actually am! D:
    *disappears*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Civilized schreef:
    (...)

    Oke bedankt voor de tip. Eerlijk, want ik heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt hier.


    Vrij simpel: Als je lezers wilt hebben spam je alle story zoek topics onder. Post alleen nooit reclame in gb of PB van andere mensen, dat is verboden.


    quidquid excusatio prandium pro


    ?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:


    ?


    :')


    Lose yourself to find what you're looking for.