• Ik heb net credits gekocht, maar ze komen er niet bij. Hoe kan ik het oplossen?


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    PB een moderator. Die lossen dat voor je op. Hoe heb je credits gekocht? Via sms/telefoon?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PB een mod.


    Your make-up is terrible

    Een moderator een PB sturen, die helpt je verder.

    Hoe heb je je credits gekocht?
    Of anders moet je een mod of Rutger even een PB sturen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rye schreef:
    Hoe heb je je credits gekocht?
    Of anders moet je een mod of Rutger even een PB sturen.

    Rutger niet, dit is iets waarvoor de moderators er zijn. Rutger heeft belangrijkere dingen aan zijn hoofd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Rutger niet, dit is iets waarvoor de moderators er zijn. Rutger heeft belangrijkere dingen aan zijn hoofd.

    Ah oeps, dat wist ik niet >.<
    Tja, ik heb hoe dan ook nooit problemen met credits gehad.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geen idee, heb ik nooit last van gehad. Direct Moderator melden lijkt mij verstandig!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rye schreef:
    (...)
    Ah oeps, dat wist ik niet >.<
    Tja, ik heb hoe dan ook nooit problemen met credits gehad.

    Is toch niet erg? Ik dacht ik zeg het eventjes. Rutger is meer de persoon die echt achter de schermen werkt. Hem zou je aanspreken als bijvoorbeeld heel veel mensen telkens weer credit problemen hebben. Want dat zou dan met de website te maken hebben/de betalingsdienst dat Quizlet gebruikt. Daar kan alleen hij wat aandoen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Had ik ook een keer, maar ben er niet achter aan gegaan. Toen was ik nog niet zo heel actief op Quizlet, maar ik had er best veel voor betaald. Het waren er veel.

    .....


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Had ik ook een keer, maar ben er niet achter aan gegaan. Toen was ik nog niet zo heel actief op Quizlet, maar ik had er best veel voor betaald. Het waren er veel.

    .....

    Het kan nog steeds als je er informatie over hebt, denk ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het kan nog steeds als je er informatie over hebt, denk ik.


    Dankje, ik zal het eens proberen. ^^


    Life is full of fake people