• Ik ben zelf echt een ramp in koken.
    En nu ben ik trots omdat ik 2 weken geleden omeletjes gebakken heb en we nog leven en net een monchoutaart gemaakt heb. (geen idee hoe je het schrijft)

    Heb jij iets waar je trots op bent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm.. waarom ik trots op mezelf ben.. geen idee eigenlijk, haha. Ik kan nu wel wat uit mijn duim gaan zuigen, maarja.

    Dat is wel echt tof. En ja, ik heb koken het afgelopen jaar heel erg geleerd. Ik moest wel. En stiekem ben ik er best blij mee dat ik nu tenminste normaal kan koken (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben trots, omdat ik eindelijk eens een foto heb waar ik er niet uit zie als een ezel die net is bevallen.:Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    Op mijn punten voor Engels. Als ik zo doorga sta ik straks een 10 afgerond c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben trots op.. Niets eigenlijk. Ik ben blij met dingen die me overkomen zijn, maar trots is iets anders.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Goed gedaan, haha. Over mijn kookkunsten zal ik maar niks vertellen ;p

    Ik ben trots omdat ik voor de derde keer voor een wedstrijdteam dans ben gevraagd ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Uhm ja, dat ik vooruit loop op mijn gemaakte weekplanning voor mijn studie? En dat autorijden steeds beter gaat. :)


    Bad decisions make good stories.