Hallo,
Ik zit een beetje in een dilemma. Ik zit in een klas en daarin zit een hele leuke jongen en ik vind hem superleuk. Nu heb ik op internet opgezocht wat signalen waren dat hij mij leuk vind en die komen bijna allemaal overeen, zoals: hij vraagt naar je hobby's, wat je in het weekend doet, je betrapt hem er vaak op dat die naar je kijkt, hij zorgt ervoor dat die bij je in de buurt is, z'n vrienden vragen dingen aan mij wat ik van hem vind en hij raakt me soms spontaan aan. Ze kloppen gewoon allemaal. Maar mijn probleem is nu, soms is die superlief tegen me, want ik zit ook met een les naast hem en soms lijkt het net of die me negeert. Het is dan niet echt negeren maar hij doet dan gewoon anders, en nu heb ik hele gemengde gevoelens! Maar hij komt wel altijd voor me op met echt alles!
Help ik weet echt niet hoe ik erachter kan komen dat hij me echt 100% leuk vind, en hem het vragen durf ik echt niet! Iemand tips????
Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing