• Dat als je al je haar bij elkaar pakt, je hand veel dikker is dan al je haar bij elkaar?
    Bij dus wel. Ik heb heel heel weinig haar. Sinds begin van de zomervakantie. Mijn pony was plotseling stukken korter en de rest van mijn haar dunner en slapper. Veel mensen in mijn klas hebben al wel gezegd van 'Hoe komt je haar zo dun dat was het eerst niet', dus ik stel me niet aan of zo.
    Ik probeer van alles, geen crème spoeling wel crème spoeling zo borstelen zo een staart in, los, ik heb het ook een tijdje z'n gang laten gaan, maar dat was nog erger.
    Mijn haar komt tot ver over mijn schouderbladen. Ik heb wel gelezen dat met korter haar het er in ieder geval dikker uitziet. Maar ik overweeg het tot bij schouders te laten knippen. Maar we zijn nog half in een verhuizing, mijn moeder is nogal gestresst volgens mij en ze moet ergens deze dagen ook bij haar zelf twee tanden laten behandelen. Dus dan kom ik niet bij haar aan van: hallo ik wil mijn haar laten knippen. Denk dat ze dan flipt...

    Weten jullie hoe het opeens zo dun kan zijn geworden? En wat ik er aan kan doen?

    Dankuuu (:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 9:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ik zou het eigenlijk niet weten.... heb je veel last van stress de laatste tijd? het schijnt dat je dan ook meer haar verliest. (weet ik niet zeker)
    Ik zou het gewoon even vragen aan een kapper (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Naar de kapper gaan zou toch nooit een probleem moeten zijn? Als jij graag een stukje van je haar af wilt laten knippen, zou ik dat gewoon doen. En ik weet niet of het daar echt dikker van wordt, maar dan lijkt het wel voller ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Biergist pillen helpen om je haar te versterken en dan valt het minder uit. Of bepaalde vitamine, maar ik weet niet meer welke dat zijn... Dat moet je dan gewoon even in de drogist vragen.


    Your make-up is terrible

    Dank jullie wel, pillen staan thuis wel en ik zal eens voorzichtig naar m'n moeder toe gaan en vragen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kan ook je haren in laagjes laten knippen aangezien je lang haar hebt.
    Ik vind zulke kapsel heel koel, dan krijg je meer volume aan de boven kant alleen zakt het beneden wat in. ik vind het super vet, alleen heb er zelf het haar niet voor ;]

    het komt bij sommige heel emo over en ik ben verre van emo maar met de juiste kleren en makeup kan het geweldig uit pakken.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 11:06 ]


    FASHIOOOON.

    Het gaat er inderdaad dikker uitzien als je het korter of in laagjes laat knippen. Je kunt ook shampoo gebruiken die helpt tegen haaruitval. Van Head & Shoulders hebben ze hele goede.
    Je kunt je haar ook in een staart of knotje dragen, dan valt het ook minder op.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    dank jullie, ik heb het tegen mijn moeder gezegd en die zei alleen maar van:
    'Ja op zich is het wel waar dat het er dikker uit ziet, maar het hoeft niet echt geknipt.' de normale zinnen van 'het is je eigen schuld' en zo. Maar een echt antwoord heeft ze nog niet gegeven, dus wacht ik af..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    meer vitamine B kan helpen, en het is ook zo dat eens in de zeven jaar veel haar uitvalt.

    Zelf heb ik altijd enorm erg haaruitval, maar ik erger me meer aan het feit dat iki altijd onder de haren zit dan dat het dun zou zijn.


    The night is dark and full of terrors.