• Een film over dit idiote boek? asdfghjkl WHYYYYY?!

    So yeah, er komt dus een film van, Justin Bieber gaat misschien een rol spelen. Thought you ought to know.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Noooooooooooo! WHY?
    Waarom doen ze dat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    (...)
    Ook niet helemaal wat ik bedoelde, maar ik zou het kijken. x'D


    Wie zou het niet willen kijken? (cat) Ik bedoel, Dumbledore die roept: “WHAT THE HELL ARE YOU DOING YOU MOTHERFUKERS!” is awesome :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Amused schreef:
    Euhm, wat? En waar haal je dat idee vandaan?


    "James liet weten drie actrices in gedachten te hebben voor de rol van Steele en vier acteurs voor de rol van Grey. "Maar ik ga niet verklappen wie dat zijn." Vorige week deed werd bekend dat Justin Bieber is gevraagd. Of het tieneridool op het aanbod is ingegaan, is nog onbekend.

    Wanneer de film in productie moet gaan, is nog onduidelijk. Filmstudio Universal heeft ook al verfilmingen op de planning staan van de twee vervolgboeken."


    Blijkbaar heeft hij het dus afgewezen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Barnabas schreef:
    Noooooooooooo! WHY?
    Waarom doen ze dat?


    I have no idea.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    Ja, dat heb ik laatst ook al ergens gelezen. Ik vind het allemaal prima, maar als ze zo nodig fanfiction willen verfilmen, weet ik nog wel wat veel betere verhalen voor ze. (cat)


    Volledig mee eens, zolang ze Alone On the Water maar niet uitkiezen. Ik betwijfel of ik dat zou overleven.

    Om heel eerlijk te zijn snap ik Fifty Shades of Grey niet helemaal. Ik heb het boek zelf niet gelezen, maar voor wat ik ervan heb gehoord is het dus een Twilight fanfictie die is uitgegeven en razend populair is. Kan iemand aan mij uitleggen hoe dit kan? Het is toch niet toegestaan om fanfictie uit te geven, of haal ik nu dingen door elkaar?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Volledig mee eens, zolang ze Alone On the Water maar niet uitkiezen. Ik betwijfel of ik dat zou overleven.

    Om heel eerlijk te zijn snap ik Fifty Shades of Grey niet helemaal. Ik heb het boek zelf niet gelezen, maar voor wat ik ervan heb gehoord is het dus een Twilight fanfictie die is uitgegeven en razend populair is. Kan iemand aan mij uitleggen hoe dit kan? Het is toch niet toegestaan om fanfictie uit te geven, of haal ik nu dingen door elkaar?


    Het was een twilight fanfictie, maar nadat lezers zeiden dat ze het uit moest geven, heeft ze de namen veranderd. Geloof dat dat het was. En met andere namen, is het geen fanfictie meer 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het was een twilight fanfictie, maar nadat lezers zeiden dat ze het uit moest geven, heeft ze de namen veranderd. Geloof dat dat het was. En met andere namen, is het geen fanfictie meer 8D


    was die vrouw gebaseerd op bella of op de schrijfster? want als de hoofdpersoon gebaseerd is op bella vind ik echt dat kristin stewart het moet spelen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    was die vrouw gebaseerd op bella of op de schrijfster? want als de hoofdpersoon gebaseerd is op bella vind ik echt dat kristin stewart het moet spelen :Y)


    Op Bella :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Op Bella :')


    AHMAHGAWD

    srsly. doe dat en dan wil ik die film zien :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    (...)

    Het was een twilight fanfictie, maar nadat lezers zeiden dat ze het uit moest geven, heeft ze de namen veranderd. Geloof dat dat het was. En met andere namen, is het geen fanfictie meer 8D

    Ik zo woedend worden als ik een schrijfster zou zijn en iemand zou me dat flikken, eigenlijk. Is het eigenlijk bekend hoe Stephenie Meyer erop reageerde?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zo woedend worden als ik een schrijfster zou zijn en iemand zou me dat flikken, eigenlijk. Is het eigenlijk bekend hoe Stephenie Meyer erop reageerde?


    http://www.celebitchy.com/230485/twilight_author_stephenie_meyer_on_fifty_shades_of_grey_i_havent_read_it_thats_not_my_thing_/

    Heb het even gegoogeld, geloof dat het erop neerkwam dat SteMey zei: Good for you, Imma not read it. Now lemme film The Host and luv hungergames!

    en dat was het. ze hebben elkaar niet eens ontmoet of gesproken fso xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    http://www.celebitchy.com/230485/twilight_author_stephenie_meyer_on_fifty_shades_of_grey_i_havent_read_it_thats_not_my_thing_/

    Heb het even gegoogeld, geloof dat het erop neerkwam dat SteMey zei: Good for you, Imma not read it. Now lemme film The Host and luv hungergames!

    en dat was het. ze hebben elkaar niet eens ontmoet of gesproken fso xD


    Klopt :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Hahahahaha, ik las het. Ik vind het hilarisch. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    It's about sex right? Hmm, misschien da'k die film ga kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bronx schreef:
    Hahahahahahahahahahaha wut.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:38 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli