• En dan heb ik het over de relatie tussen mij en mijn vriend.
    Na 3 maandjes heb ik er echt mijn buik van vol.

    De laatste tijd stak hij altijd van alles de schuld op mij, zoals die keer dat ik niet buiten mocht van mijn ouders werd hij kwaad op mij, like wtf:|
    Alsof ik er iets aan kan doen.

    Of een andere keer had hij afgesproken met mij, maar besloot meneer om naar zijn vrienden te gaan en mij te laten stikken.
    Sinds 11 september heb ik niets meer van me laten horen om hem te laten weten dat ik kwaad ben, maar hij doet niet eens de moeite om contact met me op te nemen om te vragen waarom ik niets stuur.

    Daarstraks zat hij bij mij op de bus en hij nam zelfs niet de moeite om naar me toe te komen terwijl hij me wel heeft gezien.
    Ik zat bij mijn zus, anders was ik wel op hem afgestapt.

    Ik ben het echt kotsbeu dat ik altijd diegene moet zijn die contact met hém moet zoeken terwijl hij zelf niet de eerste stap doet.
    Het mag ook wel van zijn kant komen hoor.

    Natuurlijk vind ik het jammer dat het zo is moeten lopen, maar is het raar dat ik er geen tranen om zal laten?
    Komt nogal koud over eigenlijk terwijl ik hem echt graag zag.

    In ieder geval, hij hoeft niet meer af te komen want ik ga het klooster in.
    Geen jongens meer voor mij, tenzij hij echt moeite doet natuurlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het niet raar. Hij verdient jou niet eens als hij je zo behandelt. Hij heeft je pijn gedaan en het is juist goed dat je er vanaf bent ;)

    Ik snap dat je het gehad hebt met al die gasten, ga maar even lekker genieten van het single zijn! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    That's fucked up, but you're better off without that shitface.
    En je moet je potentiële partner sowieso wat moeite voor je laten doen eer ze je waarderen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Been there, done that.
    Serieus, ik weet het exact en het is serieus beter zo!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is echt heel vervelend! Maar je maakte de juiste beslissing


    26 - 02 - '16

    Jij verdient zeker wel beter dan zo iemand (;

    Mij heeft het ruim 1,5 jaar gekost toen ik pas in wilde zien dat ik beter af was, want ik had ook zo'n gelijkaardige jongen toen ik 16 was. Daarnaast loog en bedroog hij me ook over van alles en nog wat en bwugh, ik heb er nog spijt van dat ik hem niet eerder aan de deur heb gezet destijds.
    Ik had toen ook echt even m'n buik vol van jongens, dat is ook meer dan normaal, maar je moet zeker niet het klooster in gaan hoor ;) Niet alle jongens zijn zo en jij zal ook zeker nog wel de juiste tegenkomen, juist op het moment dat je het minste verwacht (;

    En je hebt helemaal gelijk, je partner mag zeker wel moeite voor je doen! Ik en m'n vriend zijn nu over de 5 jaar samen en nog vind ik dat hij zo nu en dan echt wel zijn best mag doen om te laten zien dat hij van me houdt en om me geeft. Andersom doe ik dat ook. Het lijkt me ook wel logisch dat je je best doet voor elkaar, om te laten zien dat je mekaar graag ziet, of je nu pas enkele maanden samen bent of al een paar jaar.
    Natuurlijk, dit moet niet continue zijn. Mannekes, ik zou stapel zot worden mocht hij iedere dag echt z'n best doen om te laten zien dat hij om me geeft :'D De dagelijkse complimentjes en het horen dat hij van me houdt, reken ik dan niet mee, al is dat natuurlijk ook al een stukje je best doen XD Nah, we laten mekaar gewoon graag weten dat we elkaar graag zien en die shit meer, al is het zeker niet op een kleffe manier. Bwugh, ik haat klef gedoen :'D

    Maar meid, voor jou loopt er ook zeker wel een jongen rond die je waard is en die je geeft wat je verdiend (; Geef het de tijd want die dingen komen echt wel vanzelf ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heeee! Ik heb echt precies hetzelfde probleem.. echt précies. Ik weet hoe het voelt, ik heb hier weken om gehuild omdat ik hem echt graag zag en ik hield ook echt van hem. Jij verdiend veel beter.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    topic is bijna een maand oud. Is gebumpt door een spambot als ik me niet vergis.

    Enfin, you're a bit late to the party guise!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ahri schreef:
    Dat is echt heel vervelend! Maar je maakte de juiste beslissing


    Life is full of fake people

    Wat een dombo --', niemand behandelt een quizletter zo :3
    Goede beslissing hoor! Maar toch sterkte ;P


    Tijd voor koffie.

    ik vind het niet raar
    je hebt het goed gedaan zo
    niet dat ik er veel van af weet


    veel geluk


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    De raad die ik heb opgevolgd: boys are stupid, gonna be a lesbian.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Je verdient iemand die net zoveel tijd wilt steken in jou als jij in hem. Het is beter zo. ;)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.