• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brianna T Josephs
    'Ugh, aanstelster.' zeg ik terwijl ik mijn topje op pak en over mijn hoofd trek. 'Zo beter?' zeg ik waarna ik ook met mijn ogen rol. Ik ga weer bij Harry en Liam staan. 'Ahw, das lief Hazz.' zeg ik terwijl ik een kus op zijn wang druk.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh
    ''Bitch'', zeg ik hardop. Ik rol met mijn ogen en ga dan weer naar Liam toe.

    [Mijn vader heeft me geholpen posters op te hangen^^ Nu heb ik een mega-poster boven mijn laptop en 2 andere posters in mijn kamer :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna T Josephs
    Ik moet moeite doen om haar niet te slaan. Ik kon niet tegen beledigingen. 'Het is maar een bh hoor, waar maak je je druk om?' roep ik haar na, en ik richt mijn aandacht weer op Harry. 'Weer alleen.' grijns ik


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh
    Ik grijns. Ja , ik kan er niks aan doen dat ik zo ben.. ''Voor jou wel ja! Maar voor mij is het vreselijk om te zien!'', roep ik nog en leg de nadruk op 'vreselijk'.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna T Josephs
    'Zo slecht zie ik er toch niet uit?' roep ik terug. Ik kijk naar beneden. Tenslotte was ze zelf ook een meisje, dus waar maakte ze zich druk om? Ik grom weer even. 'Ga jullie seven minutes nou maar doen!'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'mriden doe even rustig, waar maken jullie ruzie om?' vraag ik zuvhtend. 'het maakt haar niet uit dat ze der bh laat zien, prima en ze heegt nu een topje aan dus geen probleem toch?'vraag ik en bertje hoopvil en kijk naar bree. 'en het was niet geweldig om te zien, niet heel bijzonder of zo' zeg ik lachend. 'en nee dat gaan wij niet doen..' momprl ik daarna.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:12 ]

    Heaven-Leigh
    Ik voel dat ik rood word. Nee , ik wil onze seven minutes niet doen.. Shit , shit shit.. Ik grom even en kijk dan naar Liam. ''We gaan dat NIET doen Bree!'', roep ik wat boos terug.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna T Josephs
    Ik lach droog. Ik loop naar Liam en Heaven toe en begin ze de kamer uit te werken. Ik zie dat de kamer van Liam er tegenover is en begin ze daar heen te duwen. Ik duw ze naar binnen en zet een stoel voor de kamer, zodat ze er niet meer uit kunnen. 'Ik kom lekker pas terug als jullie gezoend hebben!' roep ik melig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh
    Ik sla mezelf op mijn hoofd. ''Dit had ik niet zo gepland'', mompel ik. Ik heb het gevoel dat ik nog roder word. Dit gaat echt niks worden..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'bree doe normaal!'roep ik en blijf met de hendel heen en weer gaan. Daarna bonk ik op de deur. 'bree kom op dit is niet leuk' zeg ik en loop daarna zuchtend naar mijn bed. Ik plof er op en kijk om me heen. Waar sloeg dit nou weer op? Ik was dus echt niet van plan te gaan zoenen alleen omdat ik dan de kamer uit kan.

    Heaven-Leigh
    Hopeloos kijk ik Liam aan. ''Dit is niet wat ik wilde'', grom ik. Ik slaak een kreet van boosheid en gooi een kus ergens de kamer in. Hij raakt een lamp en gaat dan stuk de grond neer. ''Ow shit.. Sorry'', mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna T Josephs
    Ik dacht even door en giechelde luid. 'Niet vergeten Liam! Seven minutes IN Heaven!' riep ik giechelig. Ze begonen chaggie te worden, dus ik deed de deur iets meer los, zodat ze er in principe wel uit konden komen. Ik rende snel terug naar Harrys kamer en deed de deur dicht.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik lac ven om wat er allemaal gebeurt ws.mischien mocht ik er iteh mee lache ,maar ik vondhet grappi.Als
    Liam op de du bonkt had ik wel een idee."Komaan Liam zoen haar gewon aners zal je geen toystory cllectie meer heben !!!!"roep ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T Josephs
    Ik giechel weer. Ik sla mijn armen om Harry heen en kijk in zijn groene ogen. 'Het is niet zijn gezondste obsessie, of wel?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'harry daar blijf je van af!'roep ik en kijk daarna naar de lamp. Ik zucht, 'geeft niet' mompel ik en kijk daarna naar de deur. 'bree ik meen het, dit is nirt leuk meer, echt niet!'roeo ik en loop naar de deur. Ik bonk er een paar keer tegen aan en zucht daarna. Ze moeesten me niet lang meer hier laten zitten!