• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Jup , Zayn is boven met de crush van Zayn aan het zoenen -seven minutes in heaven- ghehe^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna T Josephs
    'Dat is dan mooi.' ik keek hem weer aan. 'Net als jij.' fluisterde ik terwijl ik mijn gezicht in zijn shirt drukte. Onbewust rolde er een traan over mijn wang, die opgevangen werd door het shirt. Harry was alleen nog maar attent, lief en behulpzaam geweest. Austin had nooit aan een van die dingen voldaan. Ik snapte uberhaupt niet waarom ik met hem was geweest, wat bezielde me?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Topicbericht aangepast ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh
    Ik knik. ''Dan maar een blokje om lopen?'', stel ik voor. Ik kijk hem vragend aan. Nah , hij doet tenminste niet meer zo afstandelijk..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [BOEM]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik had dus het laatste rondje verloren en moest dus elke game die we gingen spelen voor hem ook moeten betalen.Gelukkig had ik nog redelijk veel geld opzak.Na zo'n 3 uurgespeeld te hebben had de baas van de zaak ons toch moeten buiten zetten aangezien we 'perongelijk' een machine kapot hadden gemaakt."Wel,wat gaan we nu doen,"vroegik hem dan.


    Harry Styles
    Ik gimlact even naar Bree voor ze haar gezicht in mijn shirt duwde.Met mij hand vreev ik over haar rug en ik dukte een kusje op haar kruin.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@Scienta, zal ik dan het stukje wat het laatst geweest was opnieuw typen?]

    AnneMalik schreef:
    [@Scienta, zal ik dan het stukje wat het laatst geweest was opnieuw typen?]


    [Niet nodig, heb het net gevonden. ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'oke is goed' zeg ik met een glimlach en sta op. Ik loop naar de poortdeur en doe die open. Ik stap eruit en kijk een naar Heaven. Daarna kijk ik rven om me heen terwijl ik wacht tot ze er is .

    [Heb het laatste van Zayn gevonden. ^^]

    Emily Elizabeth Johnson
    Zayn nam mijn hand en trok mij de trap op, waarna hij mij een kamer introk. Ik liet me neerploffen op het bed, waarna hij langs mij kwam zitten. Ik richtte mijn blik op de grond, ik was niet goed in dit soort dingen. Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe hij zijn hand naar mijn gezicht toebracht, waarna hij zijn vinger onder mijn kin zette en mijn hoofd draaide richting de zijne. Ik beet op mijn lip toen hij wat korter bij mij kwam zitten. 'Niet zo verlegen.' Mompelde hij.


    Zayn Malik
    Ik schoof wat dichter naar haar toe en keek recht in haar ogen. Ze waren prachtig, net als de rest van haar lichaam. Ik boog me naar haar toe en drukte zachtjes m'n lippen op de hare.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heaven-Leigh
    Ik knik en loop snel de poortdeur uit. Snel wandel ik even naar Liam toe. ''Ik ben nog redelijk helder voor iemand die 6 shotjes heeft gedronken'', mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [BOEM , MirrorMalik is online^^ Toch? XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    ik haal mijn schouders en beetje op, . hopelijk mochte we volgende keer wel weer gewoon dd gamehal in. 'ik heb eigenlijk geen idee. 'weet jij niks?' vraag ik en kijk ondertussen een beetje om me heen. Op dit moment kon ik xdus even niks verzinnen.

    Emily Johnson
    Zayn schoof wat dichter naar mij en drukte zijn lippen op de mijne. Uit reflex sloeg ik mijn armen rond zijn nek. Een goed gevoel ging door mijn buik, waarna ik nog wat dichter tegen hem aan ging zetten.

    Liam Payne
    ik grinnik en kijk haar aan. 'ja, eigenlijk nog wel aardig' zeg ik lachend en stop mijn handen in mijn zakken. Ik loop rustifg veder terwijl ik een beetje om me heen kijk.