• Anderhalve maand geleden had ik iedereen voor gek verklaard als ze tegen mij zouden zeggen dat ik nu een vriend zou hebben. Maar nu heb ik 'm toch en ik ben helemaal hoteldebotel op hem. Hij is echt ontzettend leuk en we passen goed bij elkaar. ^^
    En dankzij de film Fright Night hebben we voor het eerst gezoend. Het lijkt al heel erg lang geleden, terwijl het nog maar een maand geleden is gebeurd...
    Hihi, ik ben echt zo happy met hem en ik mis hem elke keer weer meer als hij weggaat of ik wegga.

    Twee maanden geleden dacht ik nog dat ik voor altijd alleen zou blijven en kijk me nu eens!

    Wie heeft nog meer een leuk liefdesverhaal? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Not Found

    The requested URL /lovestory was not found on this server..


    No growth of the heart is ever a waste

    Aahw, gefeliciteerd!

    Om een lang verhaal kort te maken, ik heb mijn vriend in de bus ontmoet. Toen zijn we beste vrienden geworden en op 15 oktober heb ik al vijf maanden met hem. x3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Awh, ik ben echt gewoon blij voor je, terwijl ik je niet eens ken. Maar nee, ik heb geen lovestory helaas :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Awh lief! :3

    Ik ben ook heel blij met mijn liefde. Al meer dan anderhalf jaar samen en ik ga hem nooit verlaten. Hij is zo trouw, slim en lief. We hebben al best wat meegemaakt, maar dat heeft ons nog sterker bij elkaar gebracht. De verliefdheid gaat meer over in houden van, maar dat veranderd niets. Alleen dat we meer aan elkaar gewend zijn. Moeilijkheden mogen er zijn, maar het zal ons nooit stoppen met bij elkaar zijn. Die zekerheid is fijn. Hij maakt me gelukkig. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Aww ;w; da's leuk voor je!

    Uchiha schreef:
    Not Found

    The requested URL /lovestory was not found on this server..

    404 Error (Not Found)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:21 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zat een keer op hyves en toen zei een jongen 'hoi' tegen mij. Zijn foto leek op iemand waar een toenmalig vriendin wat gedoe mee had of zo. Dus ik zei maar 'hoi' terug. Vervolgens hadden we de raarste gesprekken en heb ik hem gesteund toen hij een lastige beslissing moest maken die uiteindelijk wel beter voor hem was. Ook bleken we bij elkaar op school te zitten, maar waren we te schijterig om elkaar aan te spreken. Uiteindelijk hebben we dat toch gedaan en de klik was er direct. En we hebben nog steeds, inmiddels bijna 9 maanden (flower)


    26 - 02 - '16

    Zo lief.

    ik heb op zich ook wel een leuk liefdesverhaal. Een jongen die eerst verliefd was op mijn bf vond mij nu leuk maar ik hem ab-so-luut niet. Ik vond het heel erg want hij stapte BAM in een keer over. Hij deed heel raar en hij is gewoon een goede vriend die mij nu opeens leuk vindt. Soms is hij dus echt irri.
    Toen vroeg dé jongen die ik leuk vond wat er was, en toen ging hij tijdens scheikunde, zonder dat ik het vroeg tegen die andere jongen zeggen dat hij moest kappen mij te stalken. Ook zat hij mij de hele tijd aan te staren tijdens Nederlands Dus ik krijg hoop :'D


    Miep

    aah, dats echt leuk voor je ! ♥

    er was een jongen die mij leuk vond/vind, hij vroeg aan me om aftespreken en toen ik daar was werd ik verrast met een liefdeslied, echt super cute.


    FASHIOOOON.

    Hoe lief!

    Ik heb momenteel geen lovestory. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik en mijn kat zijn erg gelukkig samen (cat)
    Yays voor Annabeth en haar vriendje dat ik niet mag zien! Serieus, ik wil een foto.


    i put the fun in funeral

    Ik heb mijn vriend een paar maanden geleden ontmoet op een feest, waar we gedanst en geflirt hebben met elkaar. De drie weken daarop hebben we elkaar bijna elke dag gezien en leren kennen en telkens wilde hij me superromantisch vragen, maar elke keer kwam er iemand tussen en werd het moment verstoord. Uiteindelijk heeft hij me maar gewoon gevraagd. Hij zei: "Ik wilde dit toch iets anders doen, maar er kwam de hele tijd iemand tussen, dus ja." Het was echt schattig! Nu zien we elkaar nog bijna elke dag en het gaat ontzettend goed. We zitten eraan te denken om volgend jaar te gaan samenwonen als het zo blijft gaan als het nu gaat. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ahw, wat schattig!
    Nou, ik heb hem op vakantie ontmoet en woont dus heel ver weg. Maar we hebben nog wel contact enzo, en hij wil hierkomen. Maar ik weet niet of het mag. Nog steeds niet. En het is niet leuk dat het zo ver weg is.


    Food.

    Ik heb je vriendje nog nooit gezien, maar door alle leuke verhalen die ik van hem hoor, kan het bijna niet anders dat jullie een schattig stel zijn. (:
    Zelf heb ik geen romantische lovestory om te delen (en hopelijk komt dat voorlopig ook nog niet) aangezien ik op het moment nou eenmaal helemaal geen behoefte heb aan een vriend/vriendin om me heen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb nu ook een vriend! Nou ja nog niet helemaal officieel, maar we zijn zeg maar al wel samen, maar niet dat meteen iedereen het hoeft te weten. We hebben elkaar leren kennen met jeugdvakantiewerk hier in het dorp, waar we alle twee leider waren. Hij kwam 's avonds bij me zitten en wij gewoon gezellig praten met elkaar, maar ik was toen al met iemand anders bezig, dus ik had ook gewoon tegen hem gezegd dat ik al bezet was. Toen hadden we nog vet veel gepraat, gewoon als vrienden, maar toen kreeg hij het dus weer met zijn ex. Ondertussen werd het niks met de jongen waar ik mee bezig was, omdat hij toch te ver van me vandaan woont en ik vond die andere jongen van JVW eigenlijk wel heel leuk. Maar ik wilde niet tussen hem en zijn vriendin in komen. Maar uiteindelijk ging dat uit, omdat ze weer heel veel ruzie hadden. Vanaf toen heb ik vaker met hem afgesproken, gezoend en al dat soort dingen en nu zijn we bijna samen. I LUF HIM. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Not written, yet.


    "I shut my eyes in order to see.'