Ja.
Wie heeft dat wel eens, dat je zo iets heel doms/grappigs/etc doet?
Ik geef even 2 voorbeelden [beide zijn mij vandaag nog overkomen >.<]
Dom:
Ik ging naar het toilet, en toen ik daar dus aankwam merkte ik dat dat ding dat aan de binnen kant hangt [jeweetwel, zo'n schoonmaak ding] op was. Dus ik pak een nieuwe. Dus eerst ga ik die toilet dingen doen enzo, en trek ik door, blablabla, en dan wil ik dus die houder eruit pakken.. Is die nat -_- Dus wat ik doe, [serieus, dit deed ik echt] is twee van die zakjes waar je maandverband in doet, pakken [ze waren schoon hoor x3] en ik deed ze om mijn handen. Dus ik pak die houder, en doe dat oude ding eruit. Wil ik die nieuwe erin doen, vergeet ik de dop eraf te halen, en pleurt die in de wc -_- dus ik ging, met die zakjes nog steeds om mijn handen, dat ding eruit vissen >.< Ik zei dus echt 'Eew, eew, eew..' En toen moest ik die dop eraf halen. En dat lukt dus niet met die zakjes om mijn handen >.< Maar ja, aan het einde kwam het wel goed :'] En na 1000x mijn handen wassen, was ik eindelijk van mijn trauma af.
Vaag:
Ik zit zo te spelen met mijn rekenmachine, want ik verveel me. Dus typ ik in: 70689-1=70688-1= = = = En zo verder. Heel levenloos natuurlijk. En ik druk nu nog steeds op dat = knopje er staat nu ; Ans-1=70592
Nu jullie :]
all I want for christmas is a girlfriend