• je leest de titel, das duidelijk genoeg toch ? :)


    FASHIOOOON.

    Combineer nooit paars en oranje :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Combineer cute met stoer, ik ben er gek op :}


    FASHIOOOON.

    Wees jezelf. Beste tip die er bestaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kijk eens op marktplaats rond, je hebt er leuke dingen voor een goedkope prijs, en er zijn genoeg dingen die niet tweedehands zijn.


    FASHIOOOON.

    lovelifefun schreef:
    Combineer cute met stoer, ik ben er gek op :}


    Dat doe k constant. Ik zoek nu naar een broek met een lieve bloemetjesprint voor bij mijn legerkisten.


    Your make-up is terrible

    Mannenbloezen zijn win, hakken zijn kut.


    No growth of the heart is ever a waste

    Probeer eens dingen samen waarvan je haast niet zou verwachten dat 't samen mooi zou staan :Y)
    En gebruik sieraden natuurlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat doe k constant. Ik zoek nu naar een broek met een lieve bloemetjesprint voor bij mijn legerkisten.


    geweldiggeweldiggeweldigg.


    FASHIOOOON.

    kijk op dx.com voor de leukste dingen.
    tik bijvoorbeeld in necklace, en je hebt geweldig veel leuke dingen.
    ik heb blush & een olifanten ketting gekocht daar :)


    FASHIOOOON.

    lovelifefun schreef:
    kijk op dx.com voor de leukste dingen.
    tik bijvoorbeeld in necklace, en je hebt geweldig veel leuke dingen.
    ik heb blush & een olifanten ketting gekocht daar :)

    Dat ken ik! Daar heb ik een awesome horloge gekocht. Duurde bij jou de levering ook zo lang?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Doe wat je zelf leuk vindt en ga niet dingen dragen alleen maar omdat ze 'in de mode' zijn.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat ken ik! Daar heb ik een awesome horloge gekocht. Duurde bij jou de levering ook zo lang?


    Nou ik moet hem nog krijgen ik had hem twee dagen later als mijn broertje bestelt en mijn broertje heeft het eer gisteren gekregen. :3
    dus misschien komt het vandaag aaah.

    ik heb het twee en een halve week geleden bestelt ofzo.


    FASHIOOOON.

    lovelifefun schreef:
    (...)

    Nou ik moet hem nog krijgen ik had hem twee dagen later als mijn broertje bestelt en mijn broertje heeft het eer gisteren gekregen. :3
    dus misschien komt het vandaag aaah.

    ik heb het twee en een halve week geleden bestelt ofzo.

    Aaah okay. Ik moest dus een maand wachten op mijn horloge, maar blijkbaar lag dat niet aan mij xd Ach het is een geweldige winkel :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Aaah okay. Ik moest dus een maand wachten op mijn horloge, maar blijkbaar lag dat niet aan mij xd Ach het is een geweldige winkel :9~


    idd, ik ben echt in loveee.
    al die dingen, en gratis verzending ♥_♥


    FASHIOOOON.

    Hakken met open teen. Echt een afknapper.
    Oh, en van die leggings / treggins of zo die in je reet gaan zitten. Nee, gewoon nee.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf