• 't Is nog een beetje vroeg, maar ik ga in de herfstvakantie waarschijnlijk een halloweenfeestje geven (met de nadruk op feestje ) en zoek eigenlijk nog wat simpele snacks om te maken :3. Maakt niet uit wat, zolang het maar: met Halloween te maken heeft; makkelijk te bereiden is; het geen noten bevat (dus geen marsepein etc.)
    O, en als jullie nog leuke ideeen voor dingen om te doen/awesome kostuums hebben, post die dan ook! ^^

i put the fun in funeral

Aria schreef:
    (...)
    Fondant kan je gewoon zelf maken, door middel van witte marshmallows in de magnetron te doen en te laten smelten en er naderhand poedersuiker bij te gooien, kleurstof en dan te kneden. Is stukken goedkoper. (: Kleurstof kan je in de supermarkt kopen volgens mij, anders moet je even bij de V&D kijken, daar hebben ze het ook.

Serieus? Ik koop dat altijd, haha.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Lenah schreef:
    (...)
    Serieus? Ik koop dat altijd, haha.

Haha ja, mijn moeder maakte vroeger altijd taarten en verkocht ze dan. Ze wilde geen fondant kopen omdat ze dan geen winst meer maakte en deed het daarom zo, en het smaakte echt lekker. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aria schreef:
    (...)
    Haha ja, mijn moeder maakte vroeger altijd taarten en verkocht ze dan. Ze wilde geen fondant kopen omdat ze dan geen winst meer maakte en deed het daarom zo, en het smaakte echt lekker. (:

Whut, dat doe ik de volgende keer ook. xd
    Je wilt niet weten hoeveel geld ik uitgegeven heb aan fondant.

Aria schreef:
    (...)
    Fondant kan je gewoon zelf maken, door middel van witte marshmallows in de magnetron te doen en te laten smelten en er naderhand poedersuiker bij te gooien, kleurstof en dan te kneden. Is stukken goedkoper. (: Kleurstof kan je in de supermarkt kopen volgens mij, anders moet je even bij de V&D kijken, daar hebben ze het ook.

Bedankt voor de tip, ga ik onthouden =O. Weet alleen niet of ik die dag tijd heb om het zelf te maken.

i put the fun in funeral

Hihi, geen dank hoor. Heb voor de zekerheid even het recept gezocht. (: Verder kan je inderdaad gewoon snoep scheppen bij de jamin of zo? Daar hebben ze altijd wel van die thema dingetjes en cupcakes gewoon bekleden met fondant en als je daar geen tijd voor hebt, gewoon met van die kleurstof tubetjes?

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Het is ook leuk om van die vampire-cupcakes te maken. Dan doe je zwarte kleurstof door het beslag heen, en maak je van fondant vampiertandjes en zo.

AAAH, me gusta Halloween. Gaan we weer, jongens, time for M-KIDS: Halloween is mijn favoriete feest, dan ben ik verkleed als een griezelbeest. Met Halloween ben je welkom in de hel, je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel!

OT: Pompoensoep of pompoentaartjes! En dan tomatensap of gepureerde tomaten als bloed. En dan met de notitie erbij dat jongens vampies als Vigo Vampier (Mirjam Mous' boeken) ook tomatensap drinken. [x

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:38 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Chocolade cake en er dan van die snoepwormen in doen heheh
    Of van die Candy Corn dingen, maar die kan je niet maken, maar zou je moeten kopen haha

As travars

Aria schreef:
    Hihi, geen dank hoor. Heb voor de zekerheid even het recept gezocht. (: Verder kan je inderdaad gewoon snoep scheppen bij de jamin of zo? Daar hebben ze altijd wel van die thema dingetjes en cupcakes gewoon bekleden met fondant en als je daar geen tijd voor hebt, gewoon met van die kleurstof tubetjes?

Aah, nogmaals bedankt voor de tips ^^

i put the fun in funeral

Lenah schreef:
    Het is ook leuk om van die vampire-cupcakes te maken. Dan doe je zwarte kleurstof door het beslag heen, en maak je van fondant vampiertandjes en zo.

Haha, ook leuk :3

i put the fun in funeral

Svenka schreef:
    AAAH, me gusta Halloween. Gaan we weer, jongens, time for M-KIDS: Halloween is mijn favoriete feest, dan ben ik verkleed als een griezelbeest. Met Halloween ben je welkom in de hel, je krijgt de kriebels, je bibbert uit je vel!

OT: Pompoensoep of pompoentaartjes! En dan tomatensap of gepureerde tomaten als bloed. En dan met de notitie erbij dat jongens vampies als Vigo Vampier (Mirjam Mous' boeken) ook tomatensap drinken. [x

Pompoensoep is awesome. Weet alleen niet of ik het kan maken x'D.

i put the fun in funeral

Wat ook leuk is, van die neppe champagne glazen kopen en kinderchampagne met aardbeiensmaak. Lekker rood in zo'n glas haha.

Your make-up is terrible

Ik heb ergens een mapje met dingen die ik ga maken op het halloweenfeestje van de club. Maar vanbuiten weet ik nog dat ik pompoensoep ga maken met spinnetjes. Dus gewoon pompoensoep maken en soepballetjes rollen en door de soepballetjes stukjes spaghetti erdoor steken. De balletjes even laten koken zodat de ballletjes en de spaghetti ertussen gaar is. Het balletje lijkt dan op een spinnetje. Je kan het ook met tomatensoep doen, maar pompoenensoep is meer gepaster met Halloween.
    Ik ga ook gewoon zandkoekjes bakken en met chocoladeglazuur het gezichtje van Jack Skellington maken. Is makkelijk, gewoon ronde koekjes bakken en dan tekenen.
    Ik had nog een idee, maar ik ben dat even kwijt. =P

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    Ik heb ergens een mapje met dingen die ik ga maken op het halloweenfeestje van de club. Maar vanbuiten weet ik nog dat ik pompoensoep ga maken met spinnetjes. Dus gewoon pompoensoep maken en soepballetjes rollen en door de soepballetjes stukjes spaghetti erdoor steken. De balletjes even laten koken zodat de ballletjes en de spaghetti ertussen gaar is. Het balletje lijkt dan op een spinnetje. Je kan het ook met tomatensoep doen, maar pompoenensoep is meer gepaster met Halloween.
    Ik ga ook gewoon zandkoekjes bakken en met chocoladeglazuur het gezichtje van Jack Skellington maken. Is makkelijk, gewoon ronde koekjes bakken en dan tekenen.
    Ik had nog een idee, maar ik ben dat even kwijt. =P

Lol, da's ook leuk :'D

i put the fun in funeral

Oeh, een vriendin geeft dan altijd een soort heksenbijeenkomst (:
    In iede geval, in de winkel kan je van alles kopen, maar misschien kun je zelf boterbier maken en hapjes met pompoen? Cupcakes inderdaad met enge figuurtjes erop? Fondant is idd lekkerder dan marsepein en kan je gewoon in de winkel kopen. En verder heb ik geen idee, misschien even googlen?

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis