• heey people ik hulp nodig voor een prank(snapte jullie denk ik al:P)
    maar oke mijn broer en ik hadden laatst een discussie, geen idee meer over wat maar uiteindelijk kwam ik eruit met allemaal bloem over me heen, nu wil ik hem terug pakken en hard ook maar ik heb echt geen idee voor een prank weten jullie mischien een goeie?

    please help!

    desperate greetz, crazycatlady:P


    mi love es su love same heart same love<3

    Als hij slaapt met watervaste stift een snor tekenen^^


    save the bees

    oke je moet als ie slaapt een tafel (lage tafel) boven zijn hoofd op het bed zetten en dan moet je met een toeter bij zn oor blazen. dan schrikt hij wakker en komt hij overeind en stoot ie zn hoofd tegen een tafel xD
    sorry :P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    - Als hij koffie drinkt, kun je in plaats van suiker zout in zijn koffie doen.
    - In de nacht alles van plek wisselen zodat als hij opstaat dat hij niets meer kan vinden.


    Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.

    Je moet een draadloze wekker zetten om 3 uur snachts ofzo en die dan ergens in zijn kamer verstoppen !! Nog leuker is als je er meer verstopt ! Dan word ie helemaal gek ! Hahaha werkte ook bij mijn broer (a)


    Wie?

    romeetjuh schreef:
    Je moet een draadloze wekker zetten om 3 uur snachts ofzo en die dan ergens in zijn kamer verstoppen !! Nog leuker is als je er meer verstopt ! Dan word ie helemaal gek ! Hahaha werkte ook bij mijn broer (a)


    + Ze om verschillende tijden af laten gaan ;o


    26 - 02 - '16

    Histoire schreef:
    Geen idee, maar ik zou youtube eens afspeuren.


    Don't find love. Let love find you.

    Pythonissam schreef:
    Als hij slaapt met watervaste stift een snor tekenen^^

    En dan vooral niet zeggen dat het weg gaat met deo(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zet zijn wekker voor een zaterdag/zondag morgen om 4 uur, dan heeft hij het weekend van zijn leven. *duivelse blik*
    Veel succes!

    Memoria schreef:
    (...)
    En dan vooral niet zeggen dat het weg gaat met deo(;

    Of misschien juist wel; het lijkt me eigenlijk best geinig om hem deo onder zijn eigen neus te zien spuiten. Dat ruikt hij dan de hele dag, natuurlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dragneel schreef:
    -Oreo's voor 'm kopen/laten kopen. Er tandpasta tussen smeren.
    -Alle scharen vastmaken met tie-ribs, wel zorgen dat je 'm zelf niet nodig hebt.
    -Gekarameliseerde appels maken, maar ipv appels uien gebruiken.
    -Zijn tandpasta inruilen voor mayonaise.\
    -Eieren in zijn sloffen/schoenen stoppen.

    Succes ^^

    Lol,jij bent wel heel erg,hé. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Scheerschuim of tandpasta op zijn hand doen en dan met een veer bij zijn neus kriebelen. Weg wezen en hopen dat ie met zijn hand zijn gezicht kriebelt.
    Allemaal wekkers een halve minuut na elkaar of laten gaan [dus rond de 10 wekkers]. Bij de Ikea heb je goedkope van max. 1 euro. Waarschijnlijk minder. En uhm, zijn shampoo vervangen voor een spoeling die 3 dagen blijft zitten is grappig. Bij de Voordeelhal, als hij blond is bruin of iets anders. Geen felle kleur, dan ben je echt de sigaar xd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mueslix schreef:
    (...)

    OMG!
    Jaloers op jou creativiteitt! <3333333333333333333333333333333333333333333333


    Dat is gewoon van 9gag hoor :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is gewoon van 9gag hoor :S

    Ik weet niet of ik het van 9Gag had, ik wist het van foto's maar kon het plaatje niet meer vinden.

    slagroom in zijn hand(als hij slaapt) dan een veertje onder zijn neus wiebelen en kijken of hij zijn hand (met slagroom) op zijn neus legt!

    en anders het trucje van het bed plassen met de hand in het water.
    werkt dat niet? laat hem dan denken dat hij in zijn bed heeft geplast door zijn bed onderbroek en pyjama broek nat maken.

    maak hem wakker met ijskoud water om daarna een ui is zijn mond te douwen.

    good luck if you like it <3


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t