Ik heb vandaag echt een ongelooflijke rotdag gehad.
Het begon op school. Zoals sommigen van jullie misschien weten, moet ik een bril. Omdat ik vreselijke hoofdpijn heb bij het lezen en op school is zoiets echt niet fijn of handig. Ik heb dus de hele dag hoofdpijn gehad, omdat mijn bril nog niet klaar is. Afijn, daar valt nog wel mee te leven.
Ik heb gewoon flink wat water gedronken en gewoon rustig aan gedaan.
Vanmiddag werd het dus nog erger. Ik besloot te vragen bij de London (voor degenen die het niet weten, het is een kledingwinkel) maar daar hadden ze niemand nodig. Oké, dat snapte ik dan ook nog wel. Toen wilde mijn vriend mij opvrolijken en kocht hij een ringetje voor mijn neus voor mij. Dat vond ik heel tof en ik had hem er gelijk in gedaan er niet eens aan gedacht hoe mijn ouders het zouden vinden.
Maar ik was nog in de stad dus ik sms'te mijn ouders dat ik wat later thuis zou zijn. Ik kreeg gelijk daarna telefoon en vertelde enthousiast over mijn piercing. Maar ze werden gelijk boos op me. Ik zat in de McDonalds en ze viel gewoon tegen me uit via de telefoon!
Op een gegeven moment was ik in tranen naar de wc gelopen en werd ik uit gelachen door een groep meiden. Daar had ik in de eerste instantie niet eens zo erg op gelet, maar het was wel vervelend.
Toen ik op een gegeven moment thuiskwam was ik best wel boos toen mijn ouders zeiden dat hij eruit moest. Het was immers maar een bescheiden ringetje en mijn neus!
Maar zij hadden als argument dat ze het niet mooi vonden. Ik zei dat ik ook wel eens dingen niet mooi vond, maar dat ook moest accepteren. Toen werd mijn moeder zo pissig dat ze me naar een piercingshop wilde slepen om hem eruit te laten halen terwijl ik dat nota bene zelf kon. Het werd me zoveel dat ik naar boven was gelopen onder het nom dat ik mijn spullen maar ging pakken.
Mijn moeder had immers aan de telefoon gezegd dat ik niet meer hoefde terug te komen als ik dat ringetje in mijn neus bleef houden.
Uiteindelijk heb ik toch maar aan ze toegegeven en nu voel ik me dus zwaar klote. Ik voel me een mietje, een mega mislukkeling. Gelukkig zijn de emoties inmiddels weer wat gezakt, maar ik wilde het toch even kwijt.
Bedankt als je het allemaal gelezen hebt.
26 - 02 - '16