• Ik heb vandaag echt een ongelooflijke rotdag gehad.
    Het begon op school. Zoals sommigen van jullie misschien weten, moet ik een bril. Omdat ik vreselijke hoofdpijn heb bij het lezen en op school is zoiets echt niet fijn of handig. Ik heb dus de hele dag hoofdpijn gehad, omdat mijn bril nog niet klaar is. Afijn, daar valt nog wel mee te leven.
    Ik heb gewoon flink wat water gedronken en gewoon rustig aan gedaan.
    Vanmiddag werd het dus nog erger. Ik besloot te vragen bij de London (voor degenen die het niet weten, het is een kledingwinkel) maar daar hadden ze niemand nodig. Oké, dat snapte ik dan ook nog wel. Toen wilde mijn vriend mij opvrolijken en kocht hij een ringetje voor mijn neus voor mij. Dat vond ik heel tof en ik had hem er gelijk in gedaan er niet eens aan gedacht hoe mijn ouders het zouden vinden.
    Maar ik was nog in de stad dus ik sms'te mijn ouders dat ik wat later thuis zou zijn. Ik kreeg gelijk daarna telefoon en vertelde enthousiast over mijn piercing. Maar ze werden gelijk boos op me. Ik zat in de McDonalds en ze viel gewoon tegen me uit via de telefoon!
    Op een gegeven moment was ik in tranen naar de wc gelopen en werd ik uit gelachen door een groep meiden. Daar had ik in de eerste instantie niet eens zo erg op gelet, maar het was wel vervelend.
    Toen ik op een gegeven moment thuiskwam was ik best wel boos toen mijn ouders zeiden dat hij eruit moest. Het was immers maar een bescheiden ringetje en mijn neus!
    Maar zij hadden als argument dat ze het niet mooi vonden. Ik zei dat ik ook wel eens dingen niet mooi vond, maar dat ook moest accepteren. Toen werd mijn moeder zo pissig dat ze me naar een piercingshop wilde slepen om hem eruit te laten halen terwijl ik dat nota bene zelf kon. Het werd me zoveel dat ik naar boven was gelopen onder het nom dat ik mijn spullen maar ging pakken.
    Mijn moeder had immers aan de telefoon gezegd dat ik niet meer hoefde terug te komen als ik dat ringetje in mijn neus bleef houden.
    Uiteindelijk heb ik toch maar aan ze toegegeven en nu voel ik me dus zwaar klote. Ik voel me een mietje, een mega mislukkeling. Gelukkig zijn de emoties inmiddels weer wat gezakt, maar ik wilde het toch even kwijt.

    Bedankt als je het allemaal gelezen hebt.


    26 - 02 - '16

    Wow, dat was inderdaad een baaldag voor je, zeg!
    Ik leef met je mee <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    *cyberhug*


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Draag dat ringetjes gewoon, en met trots ook.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    <3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Meh, ik vind het echt naar voor je. ): Sterkte.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:09 ]


    You are beautiful, you are love.

    Aw wat rot voor je..
    Kun je er niet even rustig met je ouders over praten?
    Want ik vind wel dat ze een beetje overdreven reageren.
    Het is jou lichaam, jij mag weten wat je ermee doet toch?
    En moet je het ringetje niet voor bepaalde tijd perse inhouden?


    It's never gonna happen, Guys.

    Ah, dat is niet niets zeg!
    *hug*


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jaccochips schreef:
    Draag dat ringetjes gewoon, en met trots ook.

    Je hebt het recht om te doen wat jij wilt. Kun je er anders niet met je vader over praten of zo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaccochips schreef:
    Draag dat ringetjes gewoon, en met trots ook.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ai, ik hoop voor je dat het snel weer goed komt. Veel sterkte meis.


    It's so easy to be evil

    Ik vind het heel erg knudde voor je. Doe het ringetje zodra je de straat uit bent weer in, desnoods met een spiegeltje erbij [en als iemand kijkt zeg je keihard: BOE]. Jaccochips heeft gelijk, be proud, be yourself. Ik krijg ook opmerkingen over mijn nethandschoentjes, laffe ik die ze dan in de klas ook uittrekt. Alleen op de fiets houd ik ze aan, of thuis. I know how you feel, kind of.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    Ik vind het heel erg knudde voor je. Doe het ringetje zodra je de straat uit bent weer in, desnoods met een spiegeltje erbij [en als iemand kijkt zeg je keihard: BOE]. Jaccochips heeft gelijk, be proud, be yourself. Ik krijg ook opmerkingen over mijn nethandschoentjes, laffe ik die ze dan in de klas ook uittrekt. Alleen op de fiets houd ik ze aan, of thuis. I know how you feel, kind of.

    Ik heb altijd gelijk :W
    Nee serieus, ik zou ze gewoon dragen en eens een goed gesprek met je ouders hier over hebben.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Parachutes schreef:
    Wow, dat was inderdaad een baaldag voor je, zeg!
    Ik leef met je mee <3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik heb altijd gelijk :W
    Nee serieus, ik zou ze gewoon dragen en eens een goed gesprek met je ouders hier over hebben.


    Wij vyfiten-jarigen hebben het waarheidstigste gelijkigheid. En ook volgeslagen goed Nederlants. :W

    OT: Praat met ze op een rustig moment en in de ik-persoon. Maak hen geen verwijten, schijnt het slecht te doen, maar vertel hoe jij het ervaart en je argumenten. En zeg ze van te voren jou uit te laten spreken en niet pissig te worden. Je bent potdomme 16 jaar, je mag drank, je mag werken, over 2 jaar mag je stemmen en over een jaar mag je al rijbewijs halen. You´re not a child.
    Mijn moeder zegt alleen wel dat als ik een tattoo neem wijl ik nog in dit huis woon, mijn huis dus, dat ik weg moet. voor mijn 18e zonder toestemming wordt een big deal, plus ik neem ´m vlak boven mijn oor en hij is klein. Dus mijn haar valt er vaak over, dus ze kunnen niet de hele tijd zeuren als ik al het huis uit ben over de tattoo. Lol´d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife