• Oke misschien komt de vraag die ik zo ga stellen heel dom over, maar ik heb dus nog nooit de hongerspelen gelezen en wil daar graag eens aan beginnen. Dus de Hongerspelen trilogie, zijn dat drie losse boeken van deel 1,2,3 zeg maar of is dat één boek? En lezen jullie die boeken in het Engels of het Nederlands? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb boek 1 in één week uitgelezen. Ik ben moet boek 2 bezig maar daar doe ik wat langer over omdat ik weer naar school moet.

    Gackt schreef:
    Jup, het zijn drie losse boeken. Ik lees ze op het moment in het Nederlands.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Avatar schreef:
    (...)

    Haha okee (: Hoe lang heb/hebben je/jullie erover gedaan ongeveer? Per boek en alle drie boeken tegelijk?


    Drie dagen voor deel 1
    Een week voor deel 2
    Twee weken voor deel 3

    Ik lees best snel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wel, ikzelf heb deel 1 in één dag uitgelezen, maar ik had de hele dag niks te doen (;
    Deel 2 las ik in drie dagen en deel 3 in een kleine week.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Maar ik lees heel snel(:
    Als je nog vragen hebt, je mag het mij gewoon vragen, ik ken echt alles over THG<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    In beide talen vind ik het sowieso een aanrader. Het Engels is niet te lastig en maakt het toch iets echter, naar mijn mening.


    Don't find love. Let love find you.

    Memoria schreef:
    Maar ik lees heel snel(:
    Als je nog vragen hebt, je mag het mij gewoon vragen, ik ken echt alles over THG<3


    Haha zal ik doen! Oh, ik heb een vraag. :3 De spotgaai, komt die alleen voor in deel drie en waar is dat precies symbool voor? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Haha zal ik doen! Oh, ik heb een vraag. :3 De spotgaai, komt die alleen voor in deel drie en waar is dat precies symbool voor? (:

    De spotgaai zelf of het speldje


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik weet niet of ik je dat wel moet vertellen, anders verklap ik misschien iets uit de boeken maar je mag het zelf weten^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Avatar schreef:
    (...)

    Haha okee (: Hoe lang heb/hebben je/jullie erover gedaan ongeveer? Per boek en alle drie boeken tegelijk?

    Twee dagen per boek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Memoria schreef:
    (...)
    De spotgaai zelf of het speldje


    Huh? Achja, ik zie het wel als ik de boeken lees (:


    The sun will rise and we will try again.