• [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 20:41 ]

    Instagram schreef:
    Hopelijk krijgt hij wat hij verdiend! Succes.
    Krijg je overigens geen vrij voor zoiets? Het gaat immers om jou.

    Nee, helaas niet. Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik er niet bij zit. Anders zou ik weer helemaal chagrijnig worden.
    EmptyEyes schreef:
    Daar zijn ze dan wel heel laat mee. Ik hoop voor je dat hij een goeie straf krijgt. Sterkte!!!

    Belachelijk laat, ja. Maar het kon blijkbaar niet sneller/eerder. :\

    En iedereen, heel erg bedankt!

    Ik had je verhaal gelezen, het is echt erg. Ik hoop dat hij wordt gestraft!


    yeehh

    Ik heb niks meegekregen van wat er gebeurd is, maar wow anderhalf jaar is wel héél erg lang. Is er al een uitkomst of is het nog bezig?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kyary schreef:
    Ik heb niks meegekregen van wat er gebeurd is, maar wow anderhalf jaar is wel héél erg lang. Is er al een uitkomst of is het nog bezig?

    Om half 11 zou het beginnen. Mijn ouders zijn er heen gegaan, en aangezien ik nu nog op school zit, weet ik nog niet hoe het is verlopen.
    Ik hoor het wel wanneer ik thuis ben. Dan zal ik het hier ook wel plaatsen.

    Omnivium schreef:
    Ik hoop dat hij de straf krijgt die hij verdient! Sterkte. (:


    ^ This.
    & de bende die al twee keer bij ons thuis heeft ingebroken hebben 7 jaar gekregen, dus ik weet hoe je je voelt, dit is geweldig :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hopelijk komt er gerechtigheid. Veel sterkte en succes <3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rye schreef:
    Alvast veel succes voor jou gewenst!


    effort never betrays you

    Hmm, al nieuws?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omnivium schreef:
    Ik hoop dat hij de straf krijgt die hij verdient! Sterkte. (:


    Don't find love. Let love find you.

    Omnivium schreef:
    Ik hoop dat hij de straf krijgt die hij verdient! Sterkte. (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Svenka schreef:
    Hmm, al nieuws?

    Ik ben zwaar teleurgesteld in de 'straf' die hij heeft gekregen, maar ben het deels ook met de rechter eens...

    De chauffeur mocht eerst zijn eigen praatje houden en had foto's bij zich van de plaats waar de aanrijding plaats vond. Hij had die foto's meegenomen omdat hij wilde bewijzen dat de plek zeer onoverzichtelijk was en dat hij niet kon voorkomen dat hij mij aanreed omdat hij me door de onoverzichtelijkheid niet had kunnen zien.
    Toen hij klaar was met zijn praatje gaf hij de foto's aan de rechter en (.. Minister?) .. man van justitie (weet zo even de benaming niet). En die keken er naar, en lachten de chauffeur bijna in zijn gezicht uit.
    "Dit is één van de meest duidelijke kruisingen die ik ooit gezien heb," hadden ze gezegd.
    De chauffeur werd dus een beetje de grond in gestampt aangezien het allemaal niet waar was wat hij zei.

    Maar uiteindelijk werd er voor hem 350 euro boete geëist. Dit is verlaagd door de rechter, toen werd het 250 euro. Want hij zei dat het een ongeluk was en dat het iedereen had kunnen overkomen.

    Daar ben ik het deels mee eens, iedereen maakt wel eens een ongeluk en hij had dat toevallig die dag door mij aan te rijden.

    Het enige wat ik er nog uit kan putten is een klein bedrag bij de letseladvocaat. Maar dat zal ook wel niet erg veel worden.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik ben zwaar teleurgesteld in de 'straf' die hij heeft gekregen, maar ben het deels ook met de rechter eens...

    De chauffeur mocht eerst zijn eigen praatje houden en had foto's bij zich van de plaats waar de aanrijding plaats vond. Hij had die foto's meegenomen omdat hij wilde bewijzen dat de plek zeer onoverzichtelijk was en dat hij niet kon voorkomen dat hij mij aanreed omdat hij me door de onoverzichtelijkheid niet had kunnen zien.
    Toen hij klaar was met zijn praatje gaf hij de foto's aan de rechter en (.. Minister?) .. man van justitie (weet zo even de benaming niet). En die keken er naar, en lachten de chauffeur bijna in zijn gezicht uit.
    "Dit is één van de meest duidelijke kruisingen die ik ooit gezien heb," hadden ze gezegd.
    De chauffeur werd dus een beetje de grond in gestampt aangezien het allemaal niet waar was wat hij zei.

    Maar uiteindelijk werd er voor hem 350 euro boete geëist. Dit is verlaagd door de rechter, toen werd het 250 euro. Want hij zei dat het een ongeluk was en dat het iedereen had kunnen overkomen.

    Daar ben ik het deels mee eens, iedereen maakt wel eens een ongeluk en hij had dat toevallig die dag door mij aan te rijden.

    Het enige wat ik er nog uit kan putten is een klein bedrag bij de letseladvocaat. Maar dat zal ook wel niet erg veel worden.


    Ingewikkeld, maar ja. Niet veel meer aan te doen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Ingewikkeld, maar ja. Niet veel meer aan te doen. :/

    Nope, hier moet ik het maar mee doen, helaas.

    Tjah, wat had je verwacht? Dat ie levenslang zou krijgen?

    Sterkte ermee


    quidquid excusatio prandium pro