• Niet helemaal, maar oké.
    Gisteren ging ik dus mijn haar verven. Van nature is het blond maar ik verf het al een halfjaar bruin. Het was echter wat vervaagd dus nu was het lichtbruin-rood-achtig. Maar toen ik het gisteren ging verven liet ik de verf er te lang inzitten. Daardoor werd het dus niet donkerbruin, maar bijna helemaal zwart. In natuurlijk licht lijkt het donkerrood of zelfs bijna paars, en in kunstlicht wordt het donkerblauw. Nogal vaag, maar ik vind het wel leuk :3 Mijn ouders vonden het helaas iets minder... Ach ja, het gaat er vanzelf weer uit.
    Is verven bij jullie ook wel eens "misgegaan"?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nee. Bij mij is het altijd paars gebleven, zoals het ook hoort:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tot nu toe verven bij mij nog nooit mis gegaan en aangezien ik ook absoluut niet wil dat dat ooit gaat gebeuren, laat ik het altijd bij de kapper doen. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Toen ik voor de eerste keer mijn blonde haar bruin ging verven bij de kapper, werd het helemaal zwart x]. Ondertussen heb ik nu bijna een jaar bruin haar en ik doe het gewoon zelf. Het wordt wel vaak roder dan ik van te voren verwacht. In zonlicht ben ik bijna een ginger D:


    i put the fun in funeral

    Het verven zelf ging wel goed, maar daarna niet. Ik had donkerblond haar, waarna ik het iets lichter had geverfd. Maar toen kreeg ik uitgroei en de uitgroei was donkerder dan mijn oorspronkelijke haarkleur. Dus nu heb ik echt zo´n lelijke overgang in mijn haar zitten. Maar ik ga het niet opnieuw verven, want ik ben bang dat het dan nog lelijker wordt.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb het nog nooit geverfd haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nu ben ik toch wel benieuwd naar een foto van je haar! Het lijkt mij juist namelijk wel cool eruit zien.
    Ik had een hele tijd geleden highlights genomen, maar de kapster had er wat teveel ingedaan, waardoor het net leek alsof het gewoon helemaal geverfd was maar er stukken vergeten waren, maar dat is er inmiddels al uitgegroeid.


    “Love is a contradiction.”

    Breek me de bek niet open.
    Mijn broer heeft zeg maar verschillende kleuren blond haar. Daarom had hij blondspray gekocht, zodat zijn haar gewoon één kleur krijgt.
    Met het idee dat het er binnen twee dagen weer uit zou groeien, hebben mijn broertje en ik ook blondspray in ons haar gedaan.
    Nou heeft mijn broertje van zichzelf witblond haar, dus werkte het niet erg bij hem.
    Mijn haar werd dan blonder.
    De dag erna ging ik met een groep naar het Hulsbeek, een zwemvijver bij ons in de buurt.
    Die dag was het iets van 38 graden.
    Maar door de zon op het blondspray, kleurde mijn haar oranje...
    De dag erna ben ik meteen naar de kapper geweest en de kapper heeft mijn haar kort geknipt, zodat het meeste oranje eruit was.
    Nu groeit het gelukkig weer donkerblond aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niet echt eigenlijk, buiten dat mijn rood haar eens rost werd door de felle zon in Spanje en het chloorwater. Maar tijdens het kleuren is nog niks mis gegaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sandrachips schreef:
    Breek me de bek niet open.
    Mijn broer heeft zeg maar verschillende kleuren blond haar. Daarom had hij blondspray gekocht, zodat zijn haar gewoon één kleur krijgt.
    Met het idee dat het er binnen twee dagen weer uit zou groeien, hebben mijn broertje en ik ook blondspray in ons haar gedaan.
    Nou heeft mijn broertje van zichzelf witblond haar, dus werkte het niet erg bij hem.
    Mijn haar werd dan blonder.
    De dag erna ging ik met een groep naar het Hulsbeek, een zwemvijver bij ons in de buurt.
    Die dag was het iets van 38 graden.
    Maar door de zon op het blondspray, kleurde mijn haar oranje...
    De dag erna ben ik meteen naar de kapper geweest en de kapper heeft mijn haar kort geknipt, zodat het meeste oranje eruit was.
    Nu groeit het gelukkig weer donkerblond aan.

    Ginger.
    Ik heb verf mijn haar de laatste tijd wel eens rood maar het was de eerste keer een beetje paars ;o Gelukkig na één wasbeurt weer niet.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:47 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hahahaha :'D
    & nope, zo ver ik weet niet. Ik kleur het al een goed jaar altijd rood. Ik kan me wel herinneren dat ik vroeger meer bruin rood was, en dat ik een tijdje rond Kerst echt paars rood was; daar was ik zelf niet zo gelukkig mee toen ik het voor het eerst zag, maar toen zei een jongen die me tot daarvoor altijd emo had genoemd met mijn rood haar dat hij het ineens heel mooi vond dus toen lag ik er niet meer wakker van :'D


    effort never betrays you

    Heb mijn haar nog nooit geverfd. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mercurial schreef:
    Tot nu toe verven bij mij nog nooit mis gegaan en aangezien ik ook absoluut niet wil dat dat ooit gaat gebeuren, laat ik het altijd bij de kapper doen. (:


    Firm believer of all that is magic

    Sandrachips schreef:
    Breek me de bek niet open.
    Mijn broer heeft zeg maar verschillende kleuren blond haar. Daarom had hij blondspray gekocht, zodat zijn haar gewoon één kleur krijgt.
    Met het idee dat het er binnen twee dagen weer uit zou groeien, hebben mijn broertje en ik ook blondspray in ons haar gedaan.
    Nou heeft mijn broertje van zichzelf witblond haar, dus werkte het niet erg bij hem.
    Mijn haar werd dan blonder.
    De dag erna ging ik met een groep naar het Hulsbeek, een zwemvijver bij ons in de buurt.
    Die dag was het iets van 38 graden.
    Maar door de zon op het blondspray, kleurde mijn haar oranje...
    De dag erna ben ik meteen naar de kapper geweest en de kapper heeft mijn haar kort geknipt, zodat het meeste oranje eruit was.
    Nu groeit het gelukkig weer donkerblond aan.

    HAHAHAHAHA. $:
    Nee, de enige keer dat ik het geverfd heb, was bij de kapper en dat ging gewoon helemaal goed.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nice! [: Nope, ik verf wel eens met henna. Wil het graag knalrood, mag niet. Maar ach, komt wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ja, ik ging het blauw verven, maar het werd groenig.....Dus toen moest het nog een keer en toenwerd het wel helemaal mooi blauw/


    We've lived in the shadows for far too long.