• Ik had een vraagje, want ik ben een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe mobiel en ik vroeg me af wat jullie ervaring met een blackberry is. Want bij sommige zijn ze weer heel fijn en bij sommigen helemaal niet. Dus wat is jullie ervaring ermee?

    Pioneer schreef:
    Het enige wat ik fijn vind aan een blackberry is het typen erop. De rest is kut. Niet kopen dus :')


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het is een slechte kwaliteit, hoor ik overal. Ze gaan á la minute kapot.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ken mensen die een BB hebben. Zover ik het heb gezien is het een *** ding.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou hem je niet aanraden. :') Ik tel de haast de nachtjes af tot ik een nieuwe telefoon mag.


    -

    Ik heb die van mijn bijna twee jaar en hij is onverwoestbaar :'D Nouja, alleen dat typen is fijn en dat trackpad, die van mij is opzich wel snel, maar bij de meesten is het gewoon een kuttelefoon die snel kapot gaat. Ik vind hem wel fijn.

    Ik vind het ook een hele fijne telefoon :)


    Life is hard and then we die

    Het toetsenbord is fijn, de rest niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben tevreden over mijn Blackberry :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik ben tevreden over mijn Blackberry :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    crackberry.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    mijn zus heeft een blackberry en ze is wel blij met haar aankoop ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nee, niet kopen.
    Ik heb een torch op het moment, minder dan een jaar en het begint al vervelend te doen. Mijn moeder, nicht, tante, neef en oom hadden allemaal die nieuwste (naam vergeten) en van elk is kapot nu.
    Maar als je eentje wilt kopen, neem een Bold, die zijn wel echt heel goed.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:37 ]


    -