• Door mn beste maat, genaamd J.
    Laatst was ik aan het appen met een andere maat, genaamd D. Toen maakten we een grapje over de vriendin van J, en een beetje over J zelf. Maar dat was een standaard kutgrap waar J zelf ook vanaf weet dat wij erover lachen. J zelf lacht er ook om.
    Toen appte J me van: 'Wat praat je nou achter mijn rug om dan?'
    Toen zei ik dus dat het gewoon een grapje was.
    Maar nu hoorde ik net van D dat J ook met hem over mij praat. Of nja, J praat over mij tegen D, maar D heeft er niet echt een mening over, hij 'luistert' alleen maar.
    Maar wtf. Eerst boos worden om een grapje, maar het achteraf gewoon met 'serieuze' bedoelingen hetzelfde doen.
    Jezus, wat een mogool. Ik ben echt boos nu.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Moet je dat maar niet doen. Sommige mensen vind ik echt heel dom, jij wilt niet dat dit over jou gedaan word, toch maak je grappen zonder dat hij ervan weet. Hij lacht er misschien wel om, maar wat denk jij als jij het elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw moet horen, zeker als ze het achter je rug om doen? Jezus, denk ook eens aan anderen in plaats van altijd aan jezelf.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Moet je dat maar niet doen. Sommige mensen vind ik echt heel dom, jij wilt niet dat dit over jou gedaan word, toch maak je grappen zonder dat hij ervan weet. Hij lacht er misschien wel om, maar wat denk jij als jij het elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw moet horen, zeker als ze het achter je rug om doen? Jezus, denk ook eens aan anderen in plaats van altijd aan jezelf.

    Kijk mensen, wij hebben niet altijd dezelfde mening. De eerste die dat dus nog zegt en zegt dat ik het altijd maar met Nikki eens ben sla ik (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niks van aantrekken. Je deed het immers zelf ook. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    CyberLord schreef:
    (...)
    J kende die grapjes EN lachte er zelf om. Ik blijf bij mijn mening. Als je zelf weet dat er over je grappen worden gemaakt EN je zelf mee lacht, vind ik, dat je zoiets niet kunt doen.


    Hm, iedereen heeft een limiet. Maak iemand genoeg belachelijk en op een gegeven moment is hij het zat. Ik vind niet dat je nu kunt beweren dat die J gozer verkeerd zit omdat hij het altijd accepteerde dat hij achter zijn rug om belachelijk gemaakt werd.

    Ik bedoel, als een van je vrienden af en toe achter je rug om grapjes maakt, okay. Je bent vrienden, je kan wat ehbben van elkaar zonder gelijk ruzie te krijgen. Maar op een gegeven moment is het genoeg. Die vriend waaardeert duidelijk niet dat je achter zijn rug om praat, dus je moet er mee kappen. Klaar.

    En serieus, meneer/mevrouw de originele poster, het feit dat jij vervolgens hier komt klagen dat je beste vriend het niet waardeert dat je hem en zijn vriendin achter zijn rug om belachelijk maakt betekent (in ieder geval voor mij) dat jij weinig begrip hebt voor je beste vriend.


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kijk mensen, wij hebben niet altijd dezelfde mening. De eerste die dat dus nog zegt en zegt dat ik het altijd maar met Nikki eens ben sla ik (cat)


    Hm, als het zo speciaal is dat jullie niet dezelfde mening hebben dat het gewoon gevierd moet worden, dan... Wel, dan vermoed ik dat dat betekent dat jullie meestal dezelfde mening hebben, anders was dit niet speciaal (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm, als het zo speciaal is dat jullie niet dezelfde mening hebben dat het gewoon gevierd moet worden, dan... Wel, dan vermoed ik dat dat betekent dat jullie meestal dezelfde mening hebben, anders was dit niet speciaal (cat)


    :Y)


    To infinity and beyond •

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm, als het zo speciaal is dat jullie niet dezelfde mening hebben dat het gewoon gevierd moet worden, dan... Wel, dan vermoed ik dat dat betekent dat jullie meestal dezelfde mening hebben, anders was dit niet speciaal (cat)

    Nou ik hoor mensen zo vaak zeiken dat ik als een hondje achter Nikki aanloop en gewoon ja knik op alles wat ze zegt. Dit was even een bewijs dat we heel goed van mening kunnen verschillen. (Niet dat dat vaak zo is, want daarom zijn we ook een stel, maar ja.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh nevermind, eigenlijk Jacco eh ben ik het met Alwin eens.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:25 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    CyberLord schreef:
    Dat is best idioot ja. Sla hem!


    :Y)


    Life is full of fake people

    Als hij zelf ook om die grapjes lacht is het echt niet jouw schuld. Hij wist ervan af, dus hij had er toch ook iets van kunnen zeggen als hij het niet leuk had gevonden? Ik vind het een beetje een 'stomme' manier van 'm om er zo op te reageren.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dus omdat hij om de grap moet lachen, mag je die grap achter zijn rug om vertellen? Ik weet uit eigen ervaring dat steeds dezelfde grap op een gegeven moment behoorlijk irritant word. Dus ik denk dat je vriend inmiddels die grap ook niet meer kan horen.

    Daarnaast vind ik als jij over hem een grap mag maken achter zijn rug om, waarom mag hij dan niet praten achter jouw rug om? Weet je wat hij heeft gezegd? Misschien zegt hij wel dingen die jij al duizend keer heb gehoord. Ik vind dat je te snel oordeelt.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Eigenlijk snap ik het ergens wel. Zij weet namelijk dat jij achter haar rug om die grappen aan het maken bent (of ze ze zelf nou grappig vindt of niet, dat is ook achter haar rug om haar belachelijk maken en als ze er zelf niet bij is heeft ze er geen invloed meer op, wat al helemaal niet leuk is), dus probeert ze waarschijnlijk duidelijk te maken dat zij dat spelletje ook kan spelen. Volgens mij is J. niet de enige die in dit geval fout zit, om het maar even hard te zeggen.

    EDIT: sorry, ik dacht dat J. die vriedin van je vriend was. :')


    Tijd voor koffie.

    + misschien is wat diegene zei die boos was en over jou aan het praten was, ook maar een ‘grapje’. Grappig toch? Als ze grapjes over je maken achter je rug om. Not.


    Tijd voor koffie.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou ik hoor mensen zo vaak zeiken dat ik als een hondje achter Nikki aanloop en gewoon ja knik op alles wat ze zegt. Dit was even een bewijs dat we heel goed van mening kunnen verschillen. (Niet dat dat vaak zo is, want daarom zijn we ook een stel, maar ja.)


    Zo zo, wat een doorbraak (cat)
    Ot: Ik maak ook best vaak grapjes over mijn vrienden en zij over mij, ik weet hoe dat voor misverstanden kan zorgen :/. Maar je moet ook begrijpen dat dit geen reden is voor jou om boos te zijn, je begon immers zelf met het 'roddelen'.


    i put the fun in funeral

    Oczy schreef:
    Dus omdat hij om de grap moet lachen, mag je die grap achter zijn rug om vertellen? Ik weet uit eigen ervaring dat steeds dezelfde grap op een gegeven moment behoorlijk irritant word. Dus ik denk dat je vriend inmiddels die grap ook niet meer kan horen.

    Daarnaast vind ik als jij over hem een grap mag maken achter zijn rug om, waarom mag hij dan niet praten achter jouw rug om? Weet je wat hij heeft gezegd? Misschien zegt hij wel dingen die jij al duizend keer heb gehoord. Ik vind dat je te snel oordeelt.
    Die grap was de tweede keer. En ja, ik weet wat hij gezegd heeft


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf