• Ik geloof dat dit hier hoort.
    Ik heb vandaag mijn eerste 3 manga's gekocht. ^^
    En gelijk de foute Fairy Tail, net voor ze in Edolas zijn. Hurrrr~
    Hier zijn ze.


    Mirai Nikki - Volume 6
    Fullmetal Alchemist - Volume 1
    Fairy Tail - Volume 20

    Ik moest toch wel even lachen om het stukje tekst op de achterkant van Fullmetal Alchemist: "This book reads from right to left" :3


    Welkom op de slippery slope.

    Hebben!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Melonpan schreef:


    Welkom op de slippery slope.

    wut.

    Lioncourt schreef:
    Nice! Ik heb nog geen manga's gekocht, maar toen ik er één leende van een vriend van me, las ik gelijk de verkeerde richting op. Dus dat die tekst erop staat is zo slecht nog niet haha. :'D

    Lol,dat had ik ook eerst,maar het was wel online. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dragneel schreef:
    (...)
    wut.


    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hellend_vlak_%28retoriek%29

    Voor je het weet geef je een paar honderd ( of meer) per jaar uit aan anime, manga, figurines, wall scrolls en andere gerelateerde dingen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:56 ]

    Melonpan schreef:
    (...)

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hellend_vlak_%28retoriek%29

    Voor je het weet geef je een paar honderd ( of meer) per jaar uit aan anime, manga, figurines, wall scrolls en andere gerelateerde dingen.

    Oh ik weet al zeker dat dat gaat gebeuren. Ik heb nu alle 3 de manga's al uit en i shall hunt for more.

    Silverlance schreef:
    Nice! Ik heb nog geen manga's gekocht, maar toen ik er één leende van een vriend van me, las ik gelijk de verkeerde richting op. Dus dat die tekst erop staat is zo slecht nog niet haha. :'D[/quote

    das mij ook overkomen...kwam er pas na 20 blz achter XD


    me: 5% reality, 95% dreams

    Dragneel schreef:
    (...)
    You can buy it where i did.
    Eppo - Strips - manga - speelgoed.
    In Eindhoven. Succes. (cat)


    OMG daar koop ik mijn manga's ook altijd :3


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Kiriyama schreef:
    (...)

    OMG daar koop ik mijn manga's ook altijd :3

    NO WAY. Nu ben ik weer blij. whee~
    Toen ik daar de eerste keer binnenliep, stond die winkel echt VOL met allemaal nerds Big Bang Theory-types, ahaha.
    Er was zo'n meisje, die zag geloof ik naar Bleach te zoeken (die gangetjes met manga's zijn trouwens wel smal en de winkel is kapot heet (cat)) en ik "Oh die staat daar" en zij "Oh ik kijk gewoon rond". Eheheh, awkward.
    Ik heb trouwens inmiddels nog 2 manga's,
    FMA volume 2
    Fairy Tail volume 3
    .

    Vergeten om Mirai Nikki te kopen. ;__;

    Dragneel schreef:
    (...)
    NO WAY. Nu ben ik weer blij. whee~
    Toen ik daar de eerste keer binnenliep, stond die winkel echt VOL met allemaal nerds Big Bang Theory-types, ahaha.
    Er was zo'n meisje, die zag geloof ik naar Bleach te zoeken (die gangetjes met manga's zijn trouwens wel smal en de winkel is kapot heet (cat)) en ik "Oh die staat daar" en zij "Oh ik kijk gewoon rond". Eheheh, awkward.
    Ik heb trouwens inmiddels nog 2 manga's,
    FMA volume 2
    Fairy Tail volume 3
    .

    Vergeten om Mirai Nikki te kopen. ;__;


    Idd, het is veel te smal daar ;o
    Ik ga volgende week vrijdag om te vieren dat het vakantie is weer een paar kopen denk ik ^^
    I NEED MOOOARREE <3
    Ik spaar op dit moment Naruto, One Piece en Black Butler/Kuroshitsuji ;D


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    IM SO JELLY!
    Ik heb alleen volume 1 van Fruits basket en van One Piece.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    I know, dat is echt geniaal dat dat erop staat, maar anders had ik ze wrs eerst verkeerd om gaan lezen xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."