• Hallo mensen ,

    Sommige onder jullie weten mss dat ik in England studeer ,
    en daar heb ik ook de liefde van mn leven gevonden , echt waar we passen super goed samen .
    We zijn 3 maanden samen en we hadden nooit ruzie , maar nu wel :(
    Omdat ik zei : " Jack zou het niet beter zijn als we gewoon vrienden zouden blijven ? " En dat deed echt pijn om te zeggen , omdat ik zoveel van hem hou , maar na mijn paar jaar hier te studeren ga ik toch terug naar Belgie . England mag dan wel super mooi zijn , maar in Belgie heb ik al mijn familie en vrienden en nog zoveel meer . Ik kan niet gewoon voor altijd in England blijven wonen . En Jack wil ook niet naar Belgie .
    Niemand zou het leuk vinden om naar een ander land te gaan voor altijd .

    Dus kunnen jullie mij mss helpen

    alvast bedankt xxxx


    what goes around come BACK around !

    Of je hebt het leuk een paar jaar in Engeland, en daarna heb je tijdelijk een LAT-relatie en dan zie je wel weer. Geniet gewoon van wat je nu hebt, zorgen zijn voor later.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik jou was zou ik daar nu nog niet over na denken. In die paar jaar kan zo veel gebeuren. Je bent pas 18 en hebben het pas 3 maanden, dat is vroeg om je te binden. Als ik jou was zou ik gewoon nu nog van die jonge genieten, en het gewoon zijn gang laten gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou hem eerst nog beter leren kennen dan dat je hem al kent. En daar heb je dus nog een aantal jaren voor. Geniet ervan en als hij echt de liefde van je leven is worden er misschien toch nog andere besluiten genomen.


    You are beautiful, you are love.

    Floyd schreef:
    Als ik jou was zou ik daar nu nog niet over na denken. In die paar jaar kan zo veel gebeuren. Je bent pas 18 en hebben het pas 3 maanden, dat is vroeg om je te binden. Als ik jou was zou ik gewoon nu nog van die jonge genieten, en het gewoon zijn gang laten gaan.


    Life is full of fake people

    Floyd schreef:
    Als ik jou was zou ik daar nu nog niet over na denken. In die paar jaar kan zo veel gebeuren. Je bent pas 18 en hebben het pas 3 maanden, dat is vroeg om je te binden. Als ik jou was zou ik gewoon nu nog van die jonge genieten, en het gewoon zijn gang laten gaan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De 18de juli maak je een topic dat je niet naar Engeland wil en nu ben je opeens drie maand samen... sorry maar ik begin steeds minder van jouw verhalen te geloven.


    Olive

    Viviee schreef:
    De 18de juli maak je een topic dat je niet naar Engeland wil en nu ben je opeens drie maand samen... sorry maar ik begin steeds minder van jouw verhalen te geloven.

    Dit dus.

    Maar even ontopic: relax, je blijft nog een aantal maanden/jaren in Engeland om te studeren? Dus waarom maak je je daar nu al zorgen over? In die tijd kan der nog veel gebeuren, kan jouw/zijn mening nog veranderen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Viviee schreef:
    De 18de juli maak je een topic dat je niet naar Engeland wil en nu ben je opeens drie maand samen... sorry maar ik begin steeds minder van jouw verhalen te geloven.


    ow okay * schaam schaam * dan heb ik er een maandje bijgeteld want we zijn samen gekomen in begin augustus en ik ben al vertrokken naar Engeland op 21 juli dus het is 2 maanden . denk ik


    what goes around come BACK around !

    I call shenanigans.

    TW4EVER schreef:
    (...)

    ow okay * schaam schaam * dan heb ik er een maandje bijgeteld want we zijn samen gekomen in begin augustus en ik ben al vertrokken naar Engeland op 21 juli dus het is 2 maanden . denk ik

    F*ck no. Het is midden september, wat is er mis met jouw rekenkunsten? Als ik even tel eh dan is dit toch echt 1 maand en een week ofso ?!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:10 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Viviee schreef:
    De 18de juli maak je een topic dat je niet naar Engeland wil en nu ben je opeens drie maand samen... sorry maar ik begin steeds minder van jouw verhalen te geloven.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Floyd schreef:
    Als ik jou was zou ik daar nu nog niet over na denken. In die paar jaar kan zo veel gebeuren. Je bent pas 18 en hebben het pas 3 maanden, dat is vroeg om je te binden. Als ik jou was zou ik gewoon nu nog van die jonge genieten, en het gewoon zijn gang laten gaan.


    26 - 02 - '16

    "Oftewel ga ik naar Engeland of hij komt naar Belgie of het is uit"
    Wat een liefde... als je niet even een lat-relatie probeert zal je het ook nooit weten. Wie weet werkt het (al lijkt die kans in jouw geval onbestaande)


    O, look at all the fucks I give:

    Bolshevik schreef:
    Of je hebt het leuk een paar jaar in Engeland, en daarna heb je tijdelijk een LAT-relatie en dan zie je wel weer. Geniet gewoon van wat je nu hebt, zorgen zijn voor later.


    Bad decisions make good stories.

    Steele schreef:
    "Oftewel ga ik naar Engeland of hij komt naar Belgie of het is uit"
    Wat een liefde... als je niet even een lat-relatie probeert zal je het ook nooit weten. Wie weet werkt het (al lijkt die kans in jouw geval onbestaande)