• Ik dacht; IK MOET PEPERNOTEN HEBBEN.
    Dus, ik had vandaag een uur pauze en ging naar de Kruidvat toe om ze te halen en ik koop uiteindelijk chocoladepepernoten.
    En eenmaal thuis gekomen begin ik gelijk de helft van die zak leeg te eten. Nu ben ik kotsmisselijk en gaan we straks nog chinees eten ook. Hahaha. :'D

    Maar eigenlijk is het wel belachelijk dat er nu al pepernoten in de winkel liggen, net zoals dat er nu al kerstbomen gekocht kunnen worden.

    Bij mij in de klas zei iemand ook dat ze pepernoten moest hebben. Wait ze liggen nu al in de winkel o.O?


    Shoganai i ne~

    Ik ben ook een beetje misselijk door de chocoladepepernoten :'D Maar ze zijn zo lekkeeeer.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Shinhwa schreef:
    Bij mij in de klas zei iemand ook dat ze pepernoten moest hebben. Wait ze liggen nu al in de winkel o.O?

    Haha ja het is echt erg. Het is bij lange na nog niet Sinterklaas en zo. :')

    Grenade schreef:
    Ik ben ook een beetje misselijk door de chocoladepepernoten :'D Maar ze zijn zo lekkeeeer.

    True dat! Ze zijn heerlijk. Maar ik hoef ze nu even niet meer te zien haha.

    pepernoten<3
    het is het wel waard als ik weer eens misselijk daardoor ben, ik heb er van genoten. Ookal begin ik pas in november te eten(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pepernoten is iets anders dan kruidnoten hè, mensen.
    LEARN THE DIFFERENCE!

    Maar, ik weiger kruidnoten/pepernoten te eten voor sinterklaas (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Bij de Kruidvat lagen ze er drie weken geleden al -.-
    Jumbo is ermee begonnen sinds deze week...
    Ik herken het probleem trouwens x'D Denk je: IK MOET ETEN HEBBEN. IK GA DOOOOOOOOOD.
    *Heeft eten op*
    En toen moest je net daarna gaan avondeten.
    'Tja, mam. Ik heb volgens mij niet zoveel honger.'


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, ze zijn altijd zo vroeg in de winkel! Heb ze nog niet gehad, helaas. :3


    You are beautiful, you are love.

    Als ik te veel eet van die dingen word ik ook misselijk. Maar ze zijn zo lekker:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik lust ze helemaal niet meer, omdat ik ze in het verleden dus zo vaak heb gegeten.

    Een vriendin en ik hadden een kilo zak van die chocolade pepernoten gekocht, en binnen drie dagen was het op. Zooo lekker :9~
    Het is inderdaad wel raar, maar weet je, van mij zouden pepernoten het hele jaar wel in de winkel mogen liggen. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omnivium schreef:
    Haha, ze zijn altijd zo vroeg in de winkel! Heb ze nog niet gehad, helaas. :3


    26 - 02 - '16

    Dirtypaws schreef:
    Pepernoten is iets anders dan kruidnoten hè, mensen.
    LEARN THE DIFFERENCE!

    Maar, ik weiger kruidnoten/pepernoten te eten voor sinterklaas (':

    ik ken het (:


    Dit zijn pepernoten


    en dit zijn kruidnoten
    Of andersom :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    ik ken het (:


    Dit zijn pepernoten


    en dit zijn kruidnoten
    Of andersom :'D

    Bovenste zijn pepernoten, onderste zijn kruidnoten.
    Kruidnoten zijn lekker, pepernoten niet (': (Maar dat is mijn mening)
    En chocoladepepernoten bestaan niet. Dat zijn chocoladekruidnoten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:55 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Bovenste zijn pepernoten, onderste zijn kruidnoten.
    Kruidnoten zijn lekker, pepernoten niet (': (Maar dat is mijn mening)
    En chocoladepepernoten bestaan niet. Dat zijn chocoladekruidnoten.

    yeah heb het goed (:
    hm van die kruidnoten kan ik geen genoeg krijgen en die pepernoten zijn niet heel lekker maar ze kunnen er mee door (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."