Jullie kennen het wel! *O* Zo niet: zeg of degene boven je bekend is of niet.
[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:07 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Bekend
•*• Lululu •*•
Onbekend.
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
26 - 02 - '16
Bekend c:
lol bekend
Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.
al eens gezien
You don't have to be good, or useful for someone to care about you.
onbekend
Wel eens gezien op het forum.
Bekend van mijn gedichtenwedstrijd :')
[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:35 ]
#WWED - What Would Emma Do?
Bekend van de gedichtenwedstrijd waar ik aan mee doe.
onbekendxd
Bekend.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.
Scientia schreef: Bekend.