• Volgensmij ben ik te vroeg ongesteld geworden.. als het al ongesteld is!
    Normaal vloei ik best wel veel de eerste 2 a 3 dagen, maar nu lijken het maar een paar drupjes te zijn ofzo. Ik voel wel die ongesteldheidspijn in mijn buik (jullie snappen vast wel wat ik bedoel).
    Op internet las ik dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn! Als dat zo is ben ik zwaar fucked, want ik wil echt niet zwanger zijn!
    Weet iemand wat het anders kan zijn? I feel a bit desperate.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Avatar schreef:
    Ik denk dat het gewoon onregelmatigheid is en je ongesteldheid nog niet echt op gang is. Ik voel ook wel vaak die ongesteldheidspijn in mijn buik, zonder dat ik ongesteld ben maar dan begint het er wel aan te komen. Ik denk dat er niets is om zorgen over te maken, maar je kan het inderdaad voor de zekerheid laten checken bij de dokter. (:


    Mn mentruatie is wel op gang denk ik, ben al bijna 7 jaar ongesteld haha :P (ben 20, over een paar maandjes 21 :P)

    O, ja dat heb ik ook de laatste tijd. Weet ook nog niet waar het door komt. :S


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Hmm das vet irritant..

    Ga naar de dokter Jess ! Anders kom ik naar Friesland. Ghehe


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Ga naar de dokter Jess ! Anders kom ik naar Friesland. Ghehe


    Whahaha :P

    ik zou gewoon voor de zekerheid een keer een zwangerschapstest doen , zekerheid voor alles!


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn moeder heeft soms ook last van bloedverlies, en ze gebruikt ook een Nuvaring, dus het zal daar wel aan ligegen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Avatar schreef:
    Ik denk dat het gewoon onregelmatigheid is en je ongesteldheid nog niet echt op gang is. Ik voel ook wel vaak die ongesteldheidspijn in mijn buik, zonder dat ik ongesteld ben maar dan begint het er wel aan te komen. Ik denk dat er niets is om zorgen over te maken, maar je kan het inderdaad voor de zekerheid laten checken bij de dokter. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dat is vervelend! Als ik jou was zou ik sowiezo een zwangerschapstest doen, en inderdaad ook naar de dokter gaan. Good Luck!


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Dat is vervelend! Als ik jou was zou ik sowiezo een zwangerschapstest doen, en inderdaad ook naar de dokter gaan. Good Luck!


    Ik ga morgen naar de dokter toe!

    Het is volgens vrij normaal en neit iets waar je direct bang van moet worden. Het kan ook gewoon een hormonaal probleem zijn... Stress, ander eten. Of je woont met meer vrouwen in een huis, want dan gebeurd het vaak dat ze tegelijkertijd gaan menstruëren.
    Maar ja, de dokter kan jou daar waarschijnlijk wel het beste over inlichten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik ga morgen naar de dokter toe!


    En, is het goed afgelopen? :3


    Tijd voor koffie.

    Brooklyn schreef:
    ik zou gewoon voor de zekerheid een keer een zwangerschapstest doen , zekerheid voor alles!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    En, is het goed afgelopen? :3


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin