• Volgensmij ben ik te vroeg ongesteld geworden.. als het al ongesteld is!
    Normaal vloei ik best wel veel de eerste 2 a 3 dagen, maar nu lijken het maar een paar drupjes te zijn ofzo. Ik voel wel die ongesteldheidspijn in mijn buik (jullie snappen vast wel wat ik bedoel).
    Op internet las ik dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn! Als dat zo is ben ik zwaar fucked, want ik wil echt niet zwanger zijn!
    Weet iemand wat het anders kan zijn? I feel a bit desperate.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ehm, ben je niet gewoon erg onregelmatig? Laat het checken schat !

    <33


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tja als je voorbehoedsmiddelen had gebruikt, had je deze stress nu niet gehad.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Tja als je voorbehoedsmiddelen had gebruikt, had je deze stress nu niet gehad.


    Dat heb ik ook gebruikt.

    Carmenta schreef:
    Ehm, ben je niet gewoon erg onregelmatig? Laat het checken schat !

    <33



    Ik was het altijd om de 4 a 5 weken. Ik snap er niks van. Gewoon 2 weken te vroeg o.O

    Jaccochips schreef:
    Tja als je voorbehoedsmiddelen had gebruikt, had je deze stress nu niet gehad.


    Slaat nergens op.
    Als je logisch na zou denken zou je kunnen weten dat voorbehoedsmiddelen nooit voor de volle 100 % te vertrouwen zijn. -.-


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)


    Ik was het altijd om de 4 a 5 weken. Ik snap er niks van. Gewoon 2 weken te vroeg o.O


    Ga naar de dokter anders? I Mean je bent achttien en hebt geen toestemming meer nodig van je moeder xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Ga naar de dokter anders? I Mean je bent achttien en hebt geen toestemming meer nodig van je moeder xd


    Ja das echt ideaal. Ik kan gewoon heen zonder dat ze het weet! ;P
    Zal ik daar heen gaan?

    Ik zou als ik jouw was naar de dokter gaan. Die kan je vast meer vertellen.

    En trouwens, ik ben sinds enige tijd al te vroeg ongesteld. Ik had het eerst elke twee weken toen werd het drie. En nu is het denk ik vier. Ik verwacht het namelijk, maar het komt maar niet. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ja das echt ideaal. Ik kan gewoon heen zonder dat ze het weet! ;P
    Zal ik daar heen gaan?


    Doe dat maar zou ik zeggen. Dan weet je dingen zeker !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Jeweet btw toch nog wie ik ben eh.. ik ben het Amparo ghehe xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Slaat nergens op.
    Als je logisch na zou denken zou je kunnen weten dat voorbehoedsmiddelen nooit voor de volle 100 % te vertrouwen zijn. -.-

    Maar dus echt wel meer dan 90%.. Ik denk trouwens niet dat je zwanger bent hoor. Ik heb ook wel eens last van heel echt hele lichte ongesteldheid. Ik werd 4 dagen daarna ongesteld dus ik denk dat het nog moet komen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Maar dus echt wel meer dan 90%.. Ik denk trouwens niet dat je zwanger bent hoor. Ik heb ook wel eens last van heel echt hele lichte ongesteldheid. Ik werd 4 dagen daarna ongesteld dus ik denk dat het nog moet komen.


    90 of geen 90 de kans blijft er zitten. Al was het 99.9999998 Betekent nog da die ene 0.0000 weet ik het wel niet toch nog onzeker is en blijft.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik denk dat het gewoon onregelmatigheid is en je ongesteldheid nog niet echt op gang is. Ik voel ook wel vaak die ongesteldheidspijn in mijn buik, zonder dat ik ongesteld ben maar dan begint het er wel aan te komen. Ik denk dat er niets is om zorgen over te maken, maar je kan het inderdaad voor de zekerheid laten checken bij de dokter. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ben je aan de pil? Daar kun je je ongesteldheid mee 'organiseren' om het zo maar te zeggen :P Dan bepaal je zelf wanneer je ongesteld wordt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ben je aan de pil? Daar kun je je ongesteldheid mee 'organiseren' om het zo maar te zeggen :P Dan bepaal je zelf wanneer je ongesteld wordt.


    Nee, aan de Nuvaring :P anticonceptie, maar dan een ring die je als een tampon inbrengt zegmaar.