• Ik ben dus al een tijdje bevriend met L, een jongen. Er is niks aan de hand we zijn gewoon vrienden, maar daar denkt mijn klas anders over. Wij gingen vandaag naar de supermarkt, kwamen we daar aan. Stonden er klasgenoten van ons, zeiden ze zo: 'Oh, daar hebben we het getrouwde stelletje weer.' En al dat soort opmerkingen. Als een van ons nu ergens alleen heen gaat, vragen ze ook zo van: 'Waar is Lieke? Of waar is L?' Echt, ik irriteer me zo hard aan die kinderen. Je kan niet eens normaal vrienden meer zijn met een jongen.
    Nog meer mensen die zich ergens aan irriteren?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het feit dat mensen telkens lijken te vergeten dat 'zich ergens aan irriteren' incorrect Nederlands is en het 'zich ergens aan ergeren' of 'het irriteert me' moet zijn. (cat)

    No offense, you're not the only one. Ik erger me aan het feit dat ik griep heb. D:

    Ik kan me trouwens wel voorstellen dat jouw situatie nogal vervelend is. Dat heb ik ook een tijdje met een vriend gehad, dat gaat allemaal wel weer over. (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 13:37 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OMG! Ik had dat ook in de vierde, was heel goed bevriend met een jongen uit mijn klas. Hadden we volgens mijn klas iets van 3 maanden, ging het uit omdat ik ´vreemd ging´, wat mijn broer bleek te zijn. Ik was met hem in de McDonalds. En iemand had mij met hem gezien. Toen zijn we weer ´bij elkaar gekomen´. Tijdens de examen ging het weer uit omdat ik ´de stress van de examen´ en een ´relatie´ niet aankon ofzo,,,, Wat een geruchten allemaal. Hij en ik hebben het gewoon zo gelaten en genegeerd.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 14:14 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ken het, heb een beste vriend T. En heb bijna een vriendje N. Zeggen mensen dat ik vreemd ga met N omdat ik eerst met T zou zijn geweest, niet dus 0....0


    even a white rose has a black shadowx

    Ik ken het, Lieke. Ik ben meer met jongens bevriend dan met meisjes waardoor mensen direct reageren als ik samen met een vriend loop. Zelfs als ik een vriendje heb zeggen ze dat ik hem bedrieg met mijn vrienden.
    Het enige wat je kunt doen is het negeren. Na een tijdje geven ze het wel op omdat het dan niet meer grappig is (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik heb het ook. Maar mijn beste vriendin heeft het ook, met dezelfde jongen...


    Food.

    Ik ken het. Dat is zo hinderlijk. Ik heb meer jongensvriendendan meiden vrienden, maar het beste is om het gewoon te negeren!;)


    Heart in an amor.

    Gisteren of eergisteren, ja eergisteren was het, zat ik in de pauze beneden met wat vrienden. Die vrienden van mij zitten altijd bij elkaar, het zijn een jongen en een meisje. Toen kwamen er van die irritante jongens aan die wel vier keer vroegen of ze iets hadden. Ik werd er op een gegeven moment stront zat van en heb ze gewoon duidelijk gemaakt dat iets als beste vrienden zijn ook nog bestaat. En toen kwamen ze niet meer terug ^^


    26 - 02 - '16

    Ahhja, ik ken het inderdaad. Maar uiteindelijk kwam ik er dus wel achter dat hij écht verliefd op me was vanaf het begin. Een week geleden heeft 'ie het toegegeven(cat).

    Maar het grootste iets waar ik me momenteel aan erger is mezelf :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Daar word ik ook altijd helemaal gestoord van. Ik kan niet eens normaal met jongens omgaan zonder dat meneen gaan vragen of ik hem leuk vind of dat ik iets met hem heb -.-


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ga met een vriend van me om - een jaar of twee nu - en in de eerste aantal maanden dachten zijn ouders dat we wat hadden, of dat er wat ging gebeuren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat had ik op de basisschool. Toen ging ik veel met een jongen om en toen dachten de meisjes uit mijn klas blijkbaar ook dat hij en ik iets hadden. Ze begonnen ook dingen te verzinnen, een van hun beweerde zelfs dat ze mij had gezien terwlijk ik hand in hand liep met hem. Terwijl dat helemaal niet zo was.

    Sommige mensen vinden het gewoon moeilijk te accepteren dat een jongen en een meisje ook vrienden kunnen zijn zonder vriendje en vriendinnetje te zijn.


    Physics is awesome

    Dirtypaws schreef:
    Daar word ik ook altijd helemaal gestoord van. Ik kan niet eens normaal met jongens omgaan zonder dat meneen gaan vragen of ik hem leuk vind of dat ik iets met hem heb -.-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik erger me aan...
    Aan...
    Niks? Dat moet ook voor de eerste keer zijn, denk ik. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    I know that feelin'.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Godsamme, ik ken dat gevoel zo erg eh!
    Mijn béste vriend en ik gaan wel eens naar de bios samen gaan vaak samen naar huis of samen naar school en ik ken hem nu al drie jaar, maar sinds vorig jaar toen kwam hij bij mij in de klas en toen zijn we ook echt hechter geworden.
    Krijg ik één van de laatste dagen dit te horen : 'Amparo.' Ik zo : 'Ja G.?' Hij : 'S. vraagt net als we een stelletje zijn ._.'
    Echt like wtf. Krijg ik gisteren te horen dat merendeels denkt dat we wat hebben like we can't be friends?!


    The duty of youth, is to challenge corruption.