Oké (:
Ik wist het namelijk echt niet! Vriendinnen zeggen dat het me wel staat, dus ik overweeg echt om er een te kopen. Is er misschien nog een ander merk dat de moeite waard is om te bekijken?
“A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin
Bij mensen die caps dragen denk ik aan die 'populaire' kindjes uit de 1e met te strakke kleding en blackberry's.
Nieet cooool.
Anyways de 2e is dan nog altijd de beste ;w
Al die meisjes dragen caps, wat kan jou ´t schelen. Vind ´t wat mainstream onder de vrouwen, hoewel ik er een zwak voor heb. Heb zelf geen cap, maar wil misschien eentje van Koekiemonster of Elmo, haha. Back to the point: draag wat je leuk vindt, en niet wat anderen vinden!
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Mij kan 't niks schelen, ik vind het eruit zien alsof je bent blijven steken in je jeugd. Well, yup, draag wat je wil. Ik hou 't op hoeden.
Vrouwelijk, en iedereen vindt 't wat.
Sovngarde schreef: Mij kan 't niks schelen, ik vind het eruit zien alsof je bent blijven steken in je jeugd. Well, yup, draag wat je wil. Ik hou 't op hoeden.
Vrouwelijk, en iedereen vindt 't wat.
Bah, nee. ;x
Ik heb nou weer echt niks met hoedjes haha.
“A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin
Svenka schreef:
Al die meisjes dragen caps, wat kan jou ´t schelen. Vind ´t wat mainstream onder de vrouwen, hoewel ik er een zwak voor heb. Heb zelf geen cap, maar wil misschien eentje van Koekiemonster of Elmo, haha. Back to the point: draag wat je leuk vindt, en niet wat anderen vinden!
Die zwak heb ik ook haha. Maar t is nou ook niet zo da ik m echt élke dag ga dragen ...
Jaccochips schreef:
Bij mensen die caps dragen denk ik aan die 'populaire' kindjes uit de 1e met te strakke kleding en blackberry's.
Nieet cooool.
Anyways de 2e is dan nog altijd de beste ;w
Zit in de 3e (voor de tweede keer ._.), draag alleen een beetje oogpotlood, loop het liefst in een trui en heb geen crackberry.
Wel een iPhone maar die heb ik uit eigen zak betaald