• [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 20:39 ]

    Waar ken je hem van? En 6 jaar valt best wel mee. Mijn ouders schelen ook 6 jaar.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Heb je hem ooit in het echt ontmoet?


    You are beautiful, you are love.

    Fidelius schreef:
    Waar ken je hem van? En 6 jaar valt best wel mee. Mijn ouders schelen ook 6 jaar.

    Ja, maar als je hoort: 16 en 22. Dan klinkt dat nog best extreem. Vind je niet?

    *dan ik.
    Welk onderwerp bedoel je? Of bedoel je hét onderwerp? Hmm, ik snap dat je confused bent. Vraag of jullie een keer op neutraal terrein kunnen afspreken?

    Hmm, ik had een lover in spe op kom dit jaar die net 18 was en ik net 15, klonk ook niet echt om door een ringetje te halen. But, who cares. Love knows no age.
    Wel tof dat ie wil wachten, dat is echt sweet van hem! Skype, msn et cetera is dan toch ook goed voor nog even anders? Als je zelf al zegt dat je nerveus bent. Wacht gewoon nog sowieso een halfjaartje met nadenken.

    Off-topic: Ik woon ook in Overijssel! Waar woon jij precies? Oh, laat maar, ik ga wel even naar de GB.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omnivium schreef:
    Heb je hem ooit in het echt ontmoet?

    Nee, we praten wel met webcam en zo.
    Maar ik had tegen hem gezegd dat ik het nog niet durf om hem in het echt te ontmoeten en toen zei hij dat hij wel zou wachten tot ik 18 zou zijn.

    Svenka schreef:
    *dan ik.
    Welk onderwerp bedoel je? Of bedoel je hét onderwerp? Hmm, ik snap dat je confused bent. Vraag of jullie een keer op neutraal terrein kunnen afspreken?

    Hmm, ik had een lover in spe op kom dit jaar die net 18 was en ik net 15, klonk ook niet echt om door een ringetje te halen. But, who cares. Love knows no age.

    Off-topic: Ik woon ook in Overijssel! Waar woon jij precies? Oh, laat maar, ik ga wel even naar de GB.

    Afspreken durf ik nog niet. ><
    En ja dat is waar... maar ik denk dat mijn ouders echt gaan flippen over de leeftijd.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:13 ]

    Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat te dioen... Heb je met hem al eens gebeld ofzo? Anders moet je eens afspreken met hem en zien hoe het dan gaat. Als het dan nog steeds klikt zou ik het zeker niet opgeven.


    -> wel op een open plaats waar veel mensen zijn, breng anders een vriendin mee.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:15 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Nee, we praten wel met webcam en zo.
    Maar ik had tegen hem gezegd dat ik het nog niet durf om hem in het echt te ontmoeten en toen zei hij dat hij wel zou wachten tot ik 18 zou zijn.


    Hmm, okee. Hij zou best aardig kunnen zijn, maar het lijkt me wel wat een eng idee. En hij woont ver weg, dus misschien heeft hij ondertussen ook wel contact met andere meisjes. Sorry, als ik het verkeerd heb. Heb je het gevoel dat hij te vertrouwen is? Dan kun je altijd zien hoe het loopt. Al zou ik ook om je heen blijven kijken. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Nee, we praten wel met webcam en zo.
    Maar ik had tegen hem gezegd dat ik het nog niet durf om hem in het echt te ontmoeten en toen zei hij dat hij wel zou wachten tot ik 18 zou zijn.

    Sorry, dat snap ik niet. Je zegt dat je hem echt leuk, lief alles vind, maar je durft hem niet te ontmoeten?


    ars moriendi

    Kaboeki schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat te dioen... Heb je met hem al eens gebeld ofzo? Anders moet je eens afspreken met hem en zien hoe het dan gaat. Als het dan nog steeds klikt zou ik het zeker niet opgeven.


    -> wel op een open plaats waar veel mensen zijn, breng anders een vriendin mee.

    Ja, webcam en zo.
    En afspreken wil ik zelf eigenlijk nog niet, hij zei wel dat hij dat respecteerde en hij wil ermee wachten.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hmm, okee. Hij zou best aardig kunnen zijn, maar het lijkt me wel wat een eng idee. En hij woont ver weg, dus misschien heeft hij ondertussen ook wel contact met andere meisjes. Sorry, als ik het verkeerd heb. Heb je het gevoel dat hij te vertrouwen is? Dan kun je altijd zien hoe het loopt. Al zou ik ook om je heen blijven kijken. ;]

    Ik heb wel het gevoel dat hij te vertrouwen is, ja. Hij lijkt me niet de persoon die met vijf andere meisjes zou gaan flirten.
    Maarja.. ik moet er nog maar eens goed over nadenken.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Sorry, dat snap ik niet. Je zegt dat je hem echt leuk, lief alles vind, maar je durft hem niet te ontmoeten?

    Klopt. Ik heb op dat gebied nogal wat problemen met mezelf. Ik ben echt ontzettend verlegen.

    *kuch, mijn vriend en ik schelen tien jaar, kuch*

    Meid, volg je hart, je gevoel laat je bijna nooit in de steek!


    Bad decisions make good stories.

    Ik denk dat als je de afstand nu al een punt vindt, dat het in de toekomst er niet makkelijker op gaat worden.
    En iedereen kan zich makkelijk over internet anders voordoen dan dat hij is, dus ik denk dat je 't sowieso eerst op een ontmoeting moet wagen voor je überhaupt nog over dit soort dingen moet gaan zitten piekeren.
    Maar ja, waar degene boven me zegt dat je je hart moet volgen, zeg ik dat je je verstand moet volgen.
    But hey, I'm the number one love sceptic who's been single for ages.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriend en ik schelen ook 6 jaar en hij woont in Engeland. Ik zou toch eens met hem afspreken op neutraal terrein. Als je iemand ontmoet kan het namelijk zijn dat hij heel anders blijkt te zijn dan jij dacht.

    Ik wens je veel succes!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!