• Het is een wonder en overal in het nieuws, het staat in kranten en alle tijd schriften en roddelbladen staan er vol mee! Zou het echt waar zijn? De bekende Bill Kaulitz/Alex Evans/Nick Jonas kan dansen! Hij is binnenkort te zien in de ballet musical: untouchable love. Het word de hit musical van het jaar. Bill Kaulitz/ Alex Evans/ Nick Jonas danst erin met een meisje Fay. Dansen is haar leven en ze leeft in haar eigen wereld. Maar nu is er 1 probleem als jij bekend bent en je in het stuk een jongen speelt die onbereikbaar verliefd is kan je je het beste inleven door het ook echt te wezen. Maar natuurlijk wil je dat het liefst niet maar wat als je dat word op je tegenspeelster?

    Okay dit is mijn idee nu een vraag een ToHo Story JB Of Alex Evans ?<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TOKIO HOTEL!!!


    *He's the one.

    TOKIO HOTEL AZO!!

    =D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou origineel zijn en een acteur nemen x]
    Als het maar geen Ashton Kutcher is,want daar ga ík nu een story over maken(A)


    Lalalalalalalala.

    Ik zou origineel zijn en een acteur nemen x]
    Als het maar geen Ashton Kutcher is,want daar ga ík nu een story over maken(A)

    Haha maar moet een zanger wezen omdat diegene moet kunnen zingen XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja maar acteurs kunnen ook zingen,kijk naar Joe x]


    Lalalalalalalala.

    Leuk idee! Kweenie, wie past er het best in de rol van balletdanser. Ik zie Bill het nog niet echt doen namelijk xD maar goed, kies jij maar ;)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Leuk idee! Kweenie, wie past er het best in de rol van balletdanser. Ik zie Bill het nog niet echt doen namelijk xD maar goed, kies jij maar ;)

    Haha denk je dat eens in Jongeh 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Haha denk je dat eens in Jongeh 8D

    Wahaa, uhm, dat moet ik beter niet meer doen xD


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ToHo!!!!!!
    Zekker heel goed idee ;)


    Dunno ><

    Leuk idee! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Tokio Hotel!

    Okay n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    More?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.