• Hee mensen!

    Ik moet voor bio een verslag maken over het effect van schimmel op tuinkers. Daarbij moet ook een foto, maar aangezien ik de vorige les mijn mobiel niet mee had, heb ik geen foto kunnen maken. Hebben jullie misschien het havo 4 boek biologie voor jou en moesten jullie dat verslag ook maken?

    En weten jullie heel toevallig hoe zo'n glazen potje heet waar je die zaden in laat ontkiemen? Volgens mij wat het is met een 'p'... :'D

    Dat mens van bio denkt trouwens leuk te zijn ons om te zadelen met een super dik havo 4 boek, hoewel ik 3vwo ben. Ze vindt dat wij moeten wennen aan de biologie van de bovenbouw.. -.-''


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat schaaltje is een preparaat schaaltje als ik het goed heb.
    Sorry ik ben nog havo 3 :c

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:49 ]


    Shoganai i ne~

    Een petrischaaltje, bedoel je?
    Zo'n foto heb ik niet voor je.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    waar je die zaden in laat ontkiemen heet bij mij een preparaat, maar dat kan ook iets anders zijn. (:
    als je tuinkers schimmel intypt kom je wel foto's tegen (:
    of je kan aan iemand uit jouw klas vragen of je zijn foto mag hebben (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:52 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    waar je die zaden in laat ontkiemen heet bij mij een preparaat, maar dat kan ook iets anders zijn. (:
    als je tuinkers schimmel intypt kom je wel foto's tegen (:
    of je kan aan iemand uit jouw klas vragen of je zijn foto mag hebben (:


    Ja, heb ik al gevraagd. Maar de kinderen uit mijn klas zijn een beetje irritant en hebben altijd smoesjes om het niet naar mij te sturen, dus dat heeft weinig zin.. )':
    Maar bedankt voor de tip!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:54 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    (...)

    Ja, heb ik al gevraagd. Maar de kinderen uit mijn klas zijn een beetje irritant en hebben altijd smoesjes om het niet naar mij te sturen, dus dat heeft weinig zin.. )':
    Maar bedankt voor de tip!

    graag gedaan (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."