• Ik ben de laatste tijd heel weinig online geweest, heb amper geschreven enzo en ik voel me er best schuldig over.
    Ik heb het moeilijkmop school, ik heb niet echt het idee dat ik erbij hoor, het werktempo ligt veel hoger dan ik ben gewend. Ik begin zaterdag met een baantje, ik heb nog steeds last van bloedarmoede en ga zo maar door
    Maar ik wil me hierbij dus verontschuldigen tegen iedereen, vooral mijn lezers, dat ik zo weinig doe hier en zoveel afspraken niet na kom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heeey, hier hoef jij je helemaal niet voor te verontschuldigen. Je gezondheid is het belangrijkste, en school is ook zeker belangrijk! Zorg eerst dat je je weer eerst 100% voelt zowel op het vlak van gezondheid als op school. Je lezers zullen dat wel begrijpen ;)

    Veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:22 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Je noeft je niet te verontschuldigen, je bent ons niets verplicht. Quizlet is iets voor de lol! Beterschap en zet 'm op met school!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Don't worry, be happy and make sure everything's alright (flower)
    En daar hoef je je niet voor te verontschuldigen! Dat heeft iedereen wel, en het is niet erg.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geeft niet joh. (: Je gezondheid gaat voor. Veel succes op school, misschien kan je er over praten met een paar leerlingen in je klas die je aardig lijken. Sterkte!


    You are beautiful, you are love.

    School is belangrijker dan Quizlet, je hoeft je echt niet te verontschuldigen! Zorg dat je eerst alles op een rijtje hebt.
    Good luck (:


    Tijd voor koffie.

    Kaboeki schreef:
    Heeey, hier hoef jij je helemaal niet voor te verontschuldigen. Je gezondheid is het belangrijkste, en school is ook zeker belangrijk! Zorg eerst dat je je weer eerst 100% voelt zowel op het vlak van gezondheid als op school. Je lezers zullen dat wel begrijpen

    Veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    Geeft niet joh. (: Je gezondheid gaat voor. Veel succes op school, misschien kan je er over praten met een paar leerlingen in je klas die je aardig lijken. Sterkte!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jij moet nu echt aan je zelf denken en even niet aan je 'zo zielige' lezers en medeschrijvers. Oké, dit komt gemeen over, maar ik ben zelf zowel een lezer als medeschrijver en het is nu echt even belangrijker dat je aan jezelf denkt.
    Ik weet hoe belangrijk school voor je is en je moet snel weer beter worden.
    Beterschap lieve Sterre <3
    x Berna


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat hoeft toch niet, gezondheid gaat voor, veel sterkte en succes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Synaisthmata schreef:
    School is belangrijker dan Quizlet, je hoeft je echt niet te verontschuldigen! Zorg dat je eerst alles op een rijtje hebt.
    Good luck (:


    26 - 02 - '16

    Svenka schreef:
    Je noeft je niet te verontschuldigen, je bent ons niets verplicht. Quizlet is iets voor de lol! Beterschap en zet 'm op met school!


    Don't find love. Let love find you.

    Svenka schreef:
    Je noeft je niet te verontschuldigen, je bent ons niets verplicht. Quizlet is iets voor de lol! Beterschap en zet 'm op met school!



    + Dan neem je toch geen baantje?


    Pretty is just a pretty word.

    Je gezondheid en school zijn nu vele malen belangrijker dan Quizlet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, iedereen is wel eens niet online. Je bent ons ook neit echt iets verplicht (;
    Heel veel beterschap en you can do it!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    + Dan neem je toch geen baantje?

    Ik stond al een halfjaar op de wachtlijst en er was nu eindelijk een plekje vrij, dus dat laat ik dan niet gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one