• Deze foto ja. Ook al is het in werkelijkheid niet grappig wat er gebeurd is enzovoort, maar deze moest ik even delen. Het kan misschien respectloos zijn of zo overkomen, maar zo bedoel ik het echt niet.

    En om even te zeggen dat ik het eens ben met Bagoly die in een ander topic dit postte:

    Oh alsjeblieft.
    Dit gaat vast heel harteloos klinken, maar ik word er een beetje ziek van. :'D Ik weet dat wat er gebeurd is heel ernstig is, maar om het nu ieder jaar zo groot te herhalen.. ><
    Ik zeg absoluut niet dat we het moeten vergeten, maar nu hoor je constant steeds dezelfde verhalen en ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, voornamelijk omdat we er niet steeds zo diep op in zouden gaan als het in een ander land was gebeurd. Alleen omdat het nu in het 'Grote Amerika' plaatsvond, is het een big deal.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:27 ]

    Haha! Epic :'D


    26 - 02 - '16

    I see you in hell. :Y)


    -

    Ooooooh! Het was gewoon Nyan Cat! :O
    Dat verklaart echt alles :Y)
    Stout!:@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Feline schreef:
    Haha! Epic :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Feline schreef:
    Haha! Epic :'D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Muh, ik ben het helemaal met je eens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dit verklaart zoveel...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ASTRONAUTx schreef:
    Muh, ik ben het helemaal met je eens.


    Don't find love. Let love find you.

    Pffgh, ik heb 't nu wel weer gezien hoor jongens > <
    Hoeveel mensen gaan er nog 9/11 topics aanmaken?


    i put the fun in funeral

    Ik quote: NA NA NA NA NA NA NA NA, NANANANANANANAA NA NA NA NA NA!

    Audacity schreef:
    Pffgh, ik heb 't nu wel weer gezien hoor jongens > <
    Hoeveel mensen gaan er nog 9/11 topics aanmaken?


    Breng ze nou niet op het idee ;o


    26 - 02 - '16

    JackyD schreef:
    I see you in hell. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JackyD schreef:
    I see you in hell. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben het er mee eens.
    Ik heb er vandaag eigenlijk nog nauwelijks bij stil gestaan en heb vanochtend niets op het nieuws gehoord wat er mee te maken had 9of ik luisterde niet goed), maar ik was er erg blij mee. Het is nu elf jaar geleden.
    Wij kennen daar waarschijnlijk niemand en de enige die hier nog om mogen rouwen zijn de mensen die daar iemand bij verloren hebben.

    De foto is overigens heel epic (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Die foto zag ik vorig jaar ook