• Hey Girls,
    ik zoek een cover voor mijn verhaal en omdat er heel veel mensen tussen zitten die het super goed kunnen, ga ik de gene die ik ga gebruiken 4 credits geven.

    Titel; Nergens
    De foto's;
    Deze of Deze
    Deze of Deze

    Verder zou ik graag willen dat het een beetje er uit zal gaan zien als een sprookje. En de achter grond mag je zelf kiezen (:
    Good luck!

    Ik kies 15 september om 3 uur!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 13:07 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    .

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 8:37 ]


    Be yourself, then you reach the most!

    Wil je een romantische sprookjes sfeer of zo'n volle maan sprookjes sfeer?

    Maakt niet zo veel uit, ik vind allebij wel mooi:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    @1xmichellax1 ik kan je covers niet zien, zou je een link of zo willen sturen? (A)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jelia schreef:
    @1xmichellax1 ik kan je covers niet zien, zou je een link of zo willen sturen? (A)

    Ik had dit al tegen haar gezegd:
    CyberLord schreef:
    Je moet de fotos uploaden op bijvoorbeeld Tinypic.com

    De foto's van haar staan op haar PC en dat kunnen wij niet zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Thanks voor de uitleg over hoe het wel moet, ik heb ze nu op de juiste manier gedaan, zodat ze wel zichtbaar zijn.


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    1xmichellax1 schreef:
    Thanks voor de uitleg over hoe het wel moet, ik heb ze nu op de juiste manier gedaan, zodat ze wel zichtbaar zijn.

    Jep, goedzo =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:

    GA WEG! Nu heeft niemand meer kans. ;c

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    GA WEG! Nu heeft niemand meer kans. ;c

    Mijn covers worden niet altijd gekozen, hoor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oke, ik weet dat ik om drie uur zal gaan kiezen, maar ik ben straks misschien weg dus dat weet ik niet echt zeker, vandaar dat ik nu al kies ^.^
    Ik kies die van Yuliette Die past gewoon goed bij het verhaal ^.^ De rest heel erg bedankt dat jullie meededen, en ik zal jullie cover's ook gebruiken - voor de hoofdstukken zeg maar.
    Liefst mij


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jelia schreef:
    Oke, ik weet dat ik om drie uur zal gaan kiezen, maar ik ben straks misschien weg dus dat weet ik niet echt zeker, vandaar dat ik nu al kies ^.^
    Ik kies die van Yuliette Die past gewoon goed bij het verhaal ^.^ De rest heel erg bedankt dat jullie meededen, en ik zal jullie cover's ook gebruiken - voor de hoofdstukken zeg maar.
    Liefst mij

    Wouw, dankjewel(flower)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Gefeliciteerd, Yuliette ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Gefeliciteerd, Yuliette ;)

    Dankje!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk