• Ja, dat ben ik.
    Ik zoek al tijden naar werk maar ik krijg nooit wat te horen. Ze zeggen dat ze je dan wel even bellen of mailen, maar dat is bij mij nooit gebeurt. Ik heb de hoop niet opgegeven en ben verder gaan solliciteren bij een klein kleding winkeltje in het centrum waar ik dichtbij woon. En ik heb GELUKKIG een mail gekregen met daarin gezegd dat ik donderdag om tien voor 12 op kennismaking gesprek moet komen!!! Ik ben zo zenuwachtig voor hoe dat zal gaan en of ik aangenomen zal worden. Ik wil namelijk dolgraag werken, dus ik zal echt een gat in de lucht springen als ik aangenomen word.
    Dus mensjes, wish me luck (voor donderdag) x']

    Ik moest dit even kwijt.


    xx'

    Edit: Gesprek heb ik gister gehad, en het ging super goed. Ze vroeg me echt van die vragen waarvan je denkt, Uh? wat ga ik daar eens op zeggen. Maar ik had gewoon overal antwoord op ='D Maar omdat er nog een paar mensen waren die gesolliciteerd hadden moest ik maar even wachten op een telefoontje over paar weekjes of ik dan op sollicitatiegesprek mag komen, of afgewezen ben. Dus ik zit in spanning af te wachten! Haha' En bedankt mensen voor het succes wensen :'3

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 12:37 ]


    The walking dead <'3

    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Succes! Je krijgt die baan vast wel. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    26 - 02 - '16

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Veel succes! Ik heb ook nog nooit een vakantiejob gedaan en ik mag nu woensdag eindelijk eens gaan proberen om achter de kassa van een supermarkt te gaan staan - om dat dan in het weekend te gaan doen als ik het behoorlijk doe. Dus ik ben ook best zenuwachtig. Er kan zoveel misgaan (':
    Anyway, gooood luck!


    There will be beauty from pain.

    Heel goed dat je door bent gegaan met Solliciteren! Ik weet zeker dat het gaat lukken ^^

    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Heel veel succes! Zo'n kennismakingsgesprek is ook wel eng hoor! Probeer positief over te komen, doe wat research over het bedrijf, dat vragen ze ook altijd, wees geïnteresseerd en dan moet het helemaal goed komen. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D

    ^^


    Don't find love. Let love find you.

    Synaisthmata schreef:
    Heel goed dat je door bent gegaan met Solliciteren! Ik weet zeker dat het gaat lukken ^^

    Succes!


    Can't control my second personality

    Als ze het een kennismakingsgesprek noemen zou je zeggen dat ze je basicly al aangenomen hebben, maar alleen even willen kijken wat voor iemand jij bent.
    Succes!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Als ze het een kennismakingsgesprek noemen zou je zeggen dat ze je basicly al aangenomen hebben, maar alleen even willen kijken wat voor iemand jij bent.
    Succes!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Veel succes! Gewoon rustig blijven en proberen enthousiast over te komen. Meestal is het een goed voorteken als je op gesprek mag komen, dus het gaat je wel lukken!

    Succes!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”