• Mijn moeder zit dus sinds een paar maanden op zo'n datingsite, nu heeft ze dus een date en ze gingen even een blokje om. Maar ze zijn nu al een klein uur weg en ik begin me best ongerust te maken... Het kan niet zijn dat ze het wel héél gezellig hebben, want mijn moeder zei dat ze hem 'wel' aardig vond, maar meer niet.
    I'm scared D: Iemand, stel me gerust.
    EDIT: Ik kan haar niet bereiken omdat ze haar telefoon is vergeten.
    EDIT: Wow, dat waren opeens drie pagina's vol met nieuwsgierige mensen! IT WAS SLENDERMAN D: nee, grapje. Mijn moeder besloot om met haar date een drankje op het terras te gaan drinken en dacht dat het wel oké was om over half 12 thuis te komen :'D maar ja, ze leeft nog!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:35 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Misschien zijn ze gewoon gezellig aan het praten en werd het blokje om een heel lang blokje om.
    Maar als je je echt heel erg zorgen maakt kan je misschien zelf even kijken of ze in de buurt is? Of even bellen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Misschien zijn ze gewoon gezellig aan het praten en werd het blokje om een heel lang blokje om.
    Maar als je je echt heel erg zorgen maakt kan je misschien zelf even kijken of ze in de buurt is? Of even bellen?


    Ben er even vergeten bij te zeggen dat ze haar sleutels en telefoon thuis heeft laten liggen... D:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Misschien praten ze gewoon gezellig omdat ze het goed kunnen vinden. Jouw moeder loopt vast niet in 7 sloten tegelijk. Ze heeft vast nagedacht en afgewogen of deze man veilig was om te ontmoeten. Geen zorgen, en anders kun je haar mobiel bellen of voor de deur wachten en kijken of je haar ziet. Diep ademhalen en een stuk chocola eten voor ze thuis is. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien vind ze hem nu wel leuker dan 'wel aardig'?
    Maak je niet druk, ze is volwassen en veel kans kent ze het trucje in het kruis schoppen wel. Je zult zien dat ze zo heelhuids binnen stapt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Blomkvist schreef:
    Misschien praten ze gewoon gezellig omdat ze het goed kunnen vinden. Jouw moeder loopt vast niet in 7 sloten tegelijk. Ze heeft vast nagedacht en afgewogen of deze man veilig was om te ontmoeten. Geen zorgen, en anders kun je haar mobiel bellen of voor de deur wachten en kijken of je haar ziet. Diep ademhalen en een stuk chocola eten voor ze thuis is. :Y)


    Ja, dat is ook wel zo. Het is hier pikkedonker omdat er maar heel weinig straatlantaarns staan... De chocola is inmiddels al op :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Penelopy schreef:
    Misschien vind ze hem nu wel leuker dan 'wel aardig'?
    Maak je niet druk, ze is volwassen en veel kans kent ze het trucje in het kruis schoppen wel. Je zult zien dat ze zo heelhuids binnen stapt.


    Dat zal wel hè c: Dankjewel.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel zo. Het is hier pikkedonker omdat er maar heel weinig straatlantaarns staan... De chocola is inmiddels al op :'D


    Hmm, zoek een voorraadkast op!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Hmm, zoek een voorraadkast op!


    Ik heb inmiddels al een ijsje gevonden :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Als mijn moeder 's avonds even de hond uitlaat en opeens heel lang weg blijft, komt dat doordat ze iemand tegen komt en dan heel lang aan de praat raakt.

    Dus misschien heeft ze het heel gezellig met die kerel?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Als mijn moeder 's avonds even de hond uitlaat en opeens heel lang weg blijft, komt dat doordat ze iemand tegen komt en dan heel lang aan de praat raakt.

    Dus misschien heeft ze het heel gezellig met die kerel?


    Dat zal ook wel. Bedankt (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ga lekker wat eten, kijk tv..ik heb dit vroeger ook wel is gehad met mijn moeder, dan ging ze sigaretten halen bleef ze lang weg..uiteindelijk ook nog eens naar de nachtwinkel geweest.. maar hou je rustig er is niks aan de hand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Ga lekker wat eten, kijk tv..ik heb dit vroeger ook wel is gehad met mijn moeder, dan ging ze sigaretten halen bleef ze lang weg..uiteindelijk ook nog eens naar de nachtwinkel geweest.. maar hou je rustig er is niks aan de hand.


    Dankjewel (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Penelopy schreef:
    Misschien vind ze hem nu wel leuker dan 'wel aardig'?
    Maak je niet druk, ze is volwassen en veel kans kent ze het trucje in het kruis schoppen wel. Je zult zien dat ze zo heelhuids binnen stapt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik check je profiel..en ik kom er net achter wie je bent. Jij deed mee aan de revenge games haha. Naja, chill out !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    en?:)


    Pretty is just a pretty word.