• Ja, ik zit dus met een probleem. Ik was bezig met mijn iPod Touch (4g.) Tot deze uit mijn handen viel, op de grond. Hoewel ik er een hoesje omheen had, is alsnog het scherm in barsten. Het is niet zo dat ik er niks meer mee kan, maar het slide gewoon absoluut niet fijn door al die barsten heen. Mijn vraag aan jullie is dus, hebben jullie enig idee waar ik mijn iPod Touch snel kan laten maken? Het liefst in de buurt van Groningen? Ik heb of course zelf ook al zitten zoeken, maar dan kom ik nergens goedkoper uit dan €90,- Hebben jullie zelf ervaring met dit gedoe? Of zou ik het beter ergens kunnen opsturen en evengoed €90,- betalen? Hopelijk hebben jullie advies! x

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:11 ]


    Don't find love. Let love find you.

    Pioneer schreef:
    (...)
    1. Een nieuwe is duurder dan laten repareren.
    2. Ze gaan je echt geen nieuwe ipod geven als je hem zelf kapot laat vallen :')
    3. Slechte productie? Glas barst als je het laat vallen, dat heeft niet met de productie te maken.

    Overigens vind ik €90 nog best goedkoop, ik ken genoeg bedrijven en mensen die er meer geld voor vragen..


    Een hoesje hoort te beschermen, though. Dus als ie valt, hoort ie een beschermende werking te geven. Ja, een nieuwe is duurder, dat is wel zo, maar ik vind 90 euro aan reparatie ontzettend duur. 90,- euro past een paar keer in het totaalbedrag, dan lijkt 90,- euro, naar mijn idee, vezel meer geld. Haha, daar had ik niet aan gedacht, dat ze niets geven, maar ze horen niet a la minute kapot te gaan - beetje dubbel dus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pioneer schreef:
    (...)
    Tsja, kan gebeuren, je doet het ook niet expres. Maar het is gewoon Apple, ze gaan nou eenmaal stuk als je ze hard laat vallen, dat is wel algemeen bekend. Hoesjes houden wel iets tegen, maar het ligt ook aan de manier hoe die neerkomt.
    Maar ik zou idd even rondkijken of je niet ergens nog een winkeltje hebt, vaak van die niet zo legale winkeltjes met buitenlanders erin, waar ze het voor een goedkopere prijs doen hoor. Die hebben wij hier ook in de stad (:


    Ik zal morgen maar eens in de stad kijken of er nog van die leuke niet zo legale winkeltjes zitten. :')


    Don't find love. Let love find you.

    xTOMMOUGHS schreef:
    (...)

    Jup, het is inderdaad mijn eigen domme schuld dat ik hem heb laten vallen. Maar ik kan vrijwel niet zonder, dus zou ik hem graag laten maken. Een nieuwe is duurder ja. Maar even kort samengevat, volgens jullie valt €90,- nog wel mee? Dan doe ik dat gewoon denk ik... Byebye money :')


    Als een nieuwe 100 euro duurder is, vind ik dat logischer, op de een of andere manier. Wacht op een goede aanbieding.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Een hoesje hoort te beschermen, though. Dus als ie valt, hoort ie een beschermende werking te geven. Ja, een nieuwe is duurder, dat is wel zo, maar ik vind 90 euro aan reparatie ontzettend duur. 90,- euro past een paar keer in het totaalbedrag, dan lijkt 90,- euro, naar mijn idee, vezel meer geld. Haha, daar had ik niet aan gedacht, dat ze niets geven, maar ze horen niet a la minute kapot te gaan - beetje dubbel dus.


    Het hoesje dat ik heb gaf vooral bescherming aan de hoeken van de iPod. Het scherm was dus niet bedekt. €90,- is inderdaad behoorlijk prijzig. Misschien moet ik mijn ouders nog maar even heel lief aankijken...


    Don't find love. Let love find you.

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Als een nieuwe 100 euro duurder is, vind ik dat logischer, op de een of andere manier. Wacht op een goede aanbieding.


    Dat dacht ik inderdaad ook, maar omdat ik me besefte dat eigenlijk de hele iPod het nog doet, alleen het scherm is stuk waardoor het behoorlijk kut slide, besloot ik dat ik misschien beter een nieuw scherm kon kopen. Omdat ik anders misschien €100,- teveel uit geef aan iets dat ik al heb. Ik snap je punt wel hoor. (;


    Don't find love. Let love find you.

    In dat opzicht is een nieuw scherm beter, maar je kunt idd je ouders lief aankijken. Je kunt de uitleggen de Ipod's niet een sterk beschermvermogens hebben en dit een inslag is op je spaargeld. Kan altijd werken, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    In dat opzicht is een nieuw scherm beter, maar je kunt idd je ouders lief aankijken. Je kunt de uitleggen de Ipod's niet een sterk beschermvermogens hebben en dit een inslag is op je spaargeld. Kan altijd werken, haha.

    Dat argument zal ik eens proberen haha.


    Don't find love. Let love find you.

    Blomkvist schreef:
    In dat opzicht is een nieuw scherm beter, maar je kunt idd je ouders lief aankijken. Je kunt de uitleggen de Ipod's niet een sterk beschermvermogens hebben en dit een inslag is op je spaargeld. Kan altijd werken, haha.


    26 - 02 - '16

    Echt iedereen heeft problemen met die Ipod's, behalve ik. Ik heb hem al 3 keer laten vallen en hij heeft helemaal niets(cat).

    OT: Ik zou inderdaad voor het illegale gaan, en als je dat niet kunt vinden zou ik hem gewoon laten repareren. Het is dan wel aan de prijs, maar het is altijd nog een stuk goedkoper dan een nieuwe. Ik bedoel, een nieuwe Ipod doet het echt niet beter dan een gerepareerde Ipod van een half jaar oud. Or is it just me? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Echt iedereen heeft problemen met die Ipod's, behalve ik. Ik heb hem al 3 keer laten vallen en hij heeft helemaal niets(cat).

    OT: Ik zou inderdaad voor het illegale gaan, en als je dat niet kunt vinden zou ik hem gewoon laten repareren. Het is dan wel aan de prijs, maar het is altijd nog een stuk goedkoper dan een nieuwe. Ik bedoel, een nieuwe Ipod doet het echt niet beter dan een gerepareerde Ipod van een half jaar oud. Or is it just me? (:


    Ja, dat was inderdaad ook mijn idee. Heb trouwens nog eens een smeekgebedje aan mijn ouders gedaan. Ze willen nu de helft sponsoren. Valt dat alweer mee (A)


    Don't find love. Let love find you.

    Aurorae schreef:
    Echt iedereen heeft problemen met die Ipod's, behalve ik. Ik heb hem al 3 keer laten vallen en hij heeft helemaal niets(cat).

    OT: Ik zou inderdaad voor het illegale gaan, en als je dat niet kunt vinden zou ik hem gewoon laten repareren. Het is dan wel aan de prijs, maar het is altijd nog een stuk goedkoper dan een nieuwe. Ik bedoel, een nieuwe Ipod doet het echt niet beter dan een gerepareerde Ipod van een half jaar oud. Or is it just me? (:

    Het laten repareren bij zo'n winkel is niet illegaal c: Ik bedoelde meer van dat ze daar nog wel eens -kuch- software gebruiken die illegaal is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UPDATEUPDATEUPDATE(:
    Ja hoi haha, heb dus vandaag nog even gevraagd aan een vriend van mij, van wie z'n scherm ook kapot was, waar hij hem toen heeft laten maken... Ben nu uitgekomen bij een mobiele telefonie shop, waar ik voor €65,- mijn scherm kan laten repareren, en het ziet er dan nog als nieuw uit ook. Bovendien kan ik het morgen al weer ophalen. Happy me(: Bedankt voor het meedenken! 'xo


    Don't find love. Let love find you.

    Nou Apple heeft naar mijn zeggen, als trouwe Apple gebruiker, een slechte service. Je krijgt geen nieuwe, en je moet 'm op laten sturen anders heb je geen garantie meer. Dus ik weet niet of je nog garantie hebt? Ik zelf loop ook rond met een defect (te lui om 'm op te laten sturen) en met een barst (hier door wordt dus dat defect niet meer vergoed, slimme ik), maar ik heb totaal geen zin om 'm op te laten sturen. Dus ik zou zeggen als je echt veel last hebt van die barst, dan laten repareren. Want als er een kleintje in zit en je laat 'm repareren dan is de kans groot dat hij weer sneller breekt (in ieder geval, als je het laat repareren bij een ander bedrijf dan Apple).


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nou Apple heeft naar mijn zeggen, als trouwe Apple gebruiker, een slechte service. Je krijgt geen nieuwe, en je moet 'm op laten sturen anders heb je geen garantie meer. Dus ik weet niet of je nog garantie hebt? Ik zelf loop ook rond met een defect (te lui om 'm op te laten sturen) en met een barst (hier door wordt dus dat defect niet meer vergoed, slimme ik), maar ik heb totaal geen zin om 'm op te laten sturen. Dus ik zou zeggen als je echt veel last hebt van die barst, dan laten repareren. Want als er een kleintje in zit en je laat 'm repareren dan is de kans groot dat hij weer sneller breekt (in ieder geval, als je het laat repareren bij een ander bedrijf dan Apple).


    De barsten liepen over het gehele scherm, het werkte nog wel, maar was moeilijk te lezen door de barsten heen. Garantie zat er inderdaad nog op, maar Apple zal mijn schade niet vergoeden wanneer het mijn eigen schuld is geweest dat het apparaat gevallen is... Volgende keer zal ik dus nog maar weer voorzichtiger zijn haha.


    Don't find love. Let love find you.

    xTOMMOUGHS schreef:
    UPDATEUPDATEUPDATE(:
    Ja hoi haha, heb dus vandaag nog even gevraagd aan een vriend van mij, van wie z'n scherm ook kapot was, waar hij hem toen heeft laten maken... Ben nu uitgekomen bij een mobiele telefonie shop, waar ik voor €65,- mijn scherm kan laten repareren, en het ziet er dan nog als nieuw uit ook. Bovendien kan ik het morgen al weer ophalen. Happy me(: Bedankt voor het meedenken! 'xo


    AAAAWH NAIS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife