• *Diepe zucht*
    Ik zit de hele dag al voor de TV te hangen met de laptop, en opeens besloot de afstandsbediening dood te gaan. Nu moet ik dus telkens opstaan om de TV te bedienen. En ik ben al zo'n lui kind, bah.
    Ik denk dat het aan de batterijen ligt though. Maarja, ik heb geen zin om die te vervangen. :Y)

    Wie herkent deze luiheid en heeft hier een redmiddel voor? Ik ben verdoemd! Ik zal voor altijd lui blijven. :c

    Altijd batterijen op zak hebben.(:
    Nee, ik heb geen idee. Maar luie dagen zijn fijnnn.


    Food.

    First world problems! Jij kunt dan nog tenminste op de televisie zappen, ik heb zo'n luxe ding waarop dat niet kan. Nog meer first world problems. :W
    Redmiddel: je afstandbediening klappen geven. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat afstandsbedieningen die het niet doen. Wij hebben zo'n ding dat het niet doet maar die had wel een guide knopje en dat was heel handig. Nou heeft die nieuwe afstandsbediening dat niet.

    Wat werkt (ook bij andere dingen met batterijen) : Je moet de batterijen draaien / rollen


    Aan niets denken is ook denken.

    Je broer/zus chanteren zodat zij 'm vervangen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pak een stok, bindt er een steen aanvast en druk daarme het knopje bij de tv aan (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Pak een stok, bindt er een steen aanvast en druk daarme het knopje bij de tv aan (;


    Dat is echt een heel goed idee.


    Aan niets denken is ook denken.

    Scharry schreef:
    Altijd batterijen op zak hebben.(:
    Nee, ik heb geen idee. Maar luie dagen zijn fijnnn.

    Ja maar batterijen zijn bij mij altijd onbetrouwbaar, soms werken ze niet eens!
    Barnabas schreef:
    First world problems! Jij kunt dan nog tenminste op de televisie zappen, ik heb zo'n luxe ding waarop dat niet kan. Nog meer first world problems. :W
    Redmiddel: je afstandbediening klappen geven. ^^

    Oh god, stomme luxe dingen!
    Ik heb al geprobeerd die afstandsbediening te martelen... maar het hielp niet. :c
    Vollmer schreef:
    Je broer/zus chanteren zodat zij 'm vervangen. :Y)

    Haha nou mijn broer is nog luier als ik. Ik kan 'm niet eens chanteren want het maakt hem toch allemaal niet uit. :'D

    Lexus schreef:
    Ik haat afstandsbedieningen die het niet doen. Wij hebben zo'n ding dat het niet doet maar die had wel een guide knopje en dat was heel handig. Nou heeft die nieuwe afstandsbediening dat niet.

    Wat werkt (ook bij andere dingen met batterijen) : Je moet de batterijen draaien / rollen

    Ja, ik trek die dingen er al de hele tijd uit.
    Het werkt voor 1 seconden. :'D

    Memoria schreef:
    Pak een stok, bindt er een steen aanvast en druk daarme het knopje bij de tv aan (;

    Mister Bean. :Y)

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, ik trek die dingen er al de hele tijd uit.
    Het werkt voor 1 seconden. :'D


    Oh, bij mij werkte het wel langer. Naja, pech gehabt dan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Draai aan de batterijen, dan werkt het misschien terug.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Mister Bean. :Y)

    Yeah:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Herkenbaar. Mijn afstandsbediening faalt al wekenlang maar ben te lui om er nieuwe batterijen in te doen.
    Oplossing: precies goed naar de tv richten en het knopje rapen tot hij reageert.
    De batterijen omwisselen. Dus degene die erin zitten omdraaien, i.p.v. Hele nieuwe erin doen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik geef 'm altijd een paar klappen en hij doet 't weer. :Y)