• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Fidelius
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    -
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Ennali Steffens ~ Fidelius + Best friend Harry
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga nu beginnen met mijn perso!! :Y)


    Do what people say you can't.

    Mag ik het meisje dat een crush heeft op Zayn doen?

    Wow, 2e 1D RPG waarbij ik invul. Ik reserveer Niall Horan :>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik harry reserveren?`


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Rol:Harry Styles
    Naam: Harry Styles
    Bijnaam: Hazza
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben): 15
    Uiterlijk:



    Karakter: Harry is een vrolijke 'knul' die soms wat gay kan overkomen naar de rest, dan vooral als hij samen met louis is. Hij kan soms heel erg verdrietig zijn, maar dan is hij er zo weer bovenop. Soms heeft hij ook wel even genoeg van alle aandacht en doet hij liever dingen die hij zelf wil doen.
    Familie: later ik moet op bed. srry..
    Extra: Laterr
    Crush (kan nvt zijn): Later..

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:14 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Rol: 1 van de meiden, Is redelijk poulair maar kan het ook goed vinden met de wat onzekere meiden.
    Naam: Layla Noa Jones
    Bijnaam: Layla, Lay
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben): 15
    Uiterlijk:


    {de rechter}Layla heeft blauwe ogen en bruin haar, net als haar tweelingzus Emily Anna Jones {de linker} Ze is 1,68 lang en is daarmee niet echt lang.
    Karakter:Layla is een heel vrolijk en spontaan meisje. Ze is op school hét modepopje van de klas maar thuis is het eigenlijk iemand die het liefst in de boeken zit. Ze wil thuis ook veranderen, maar dat doet ze stap voor stap zodat haar ouders er niet zo veel van merken. Ze spreekt soms ook af met van die meiden die onzekere-types, maar zegt dat niet tegen haar vriendinnen van school. Wel zegt ze alles tegen Emily.
    Familie:Haar tweelingzusje, haar broertje van 13 en haar niet getrouwde ouders.
    Extra: Haar zus is echt alles voor haar. Ze kunnen echt niet zonder elkaar.
    Crush (kan nvt zijn): Niall Horan

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:28 ]


    Do what people say you can't.

    Ik vul hem nu wel in ;)

    Rol: Niall Horan
    Naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler/Niall
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben): 'K speel hem 15
    Uiterlijk:




    Karakter: Niall is erg verlegen en wat bescheiden, ook is hij superlief en kan goed met mensen omgaan. Hij is redelijk er toe in staat voor een relatie, en wilt het graag. Op school haalt hij hoge cijfers en heeft een prachtstem.
    Familie: Niall's familie woont nog in Ierland. Hij doet er alles aan om ze zo vaak mogelijk te zien.
    Extra: Hij heeft donkerblond haar, en is verslaafd aan eten.
    Crush (kan nvt zijn): Layla Noa Jones

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Goede vriendin Niall James Horan
    Naam: Melody Eliza Lockwood
    Bijnaam: Melody
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Karakter: Melody is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Meestal loop ze gewoon op mensen af en stelt zich voor met altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan. Ze kan er dus ook niet tegen als iemand iets slechts zegt over haar vrienden. Dat is een van de weinige dingen waar je haar echt heel erg boos mee kan krijgen.
    Familie: Ze heeft twee jongere broertjes van 7. Ze kan heel goed met hun opschieten en is er altijd voor hun.
    Extra: x
    Crush (kan nvt zijn): Nog niet

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Vrolijk meisje
    Naam: Emily Elizabeth Johnson
    Bijnaam: Liz (Alleen goede vrienden noemen haar zo)
    Leeftijd:16
    Uiterlijk: KLIK
    Karakter: Ze is een vrolijk meisje dat bekend staat om haar gekke karakter. Ze schaamt zich bijna nergens voor, omdat iedereen het al gewoon is van haar. Ze is niet een bepaald goede leerling. Ze heeft veel moeite nodig om erdoor te komen en let niet goed op in de klas. Meestal praat ze met haar 'buren' of geeft ze een opmerking op wat de leerkracht zegt. Voor de rest probeerd ze aardig te zijn tegen iedereen. Maar als je iets verkeerd zegt tegen 1 van haar vrienden kan ze behoorlijk bitchie uit de hoek komen.
    Familie:Haar moeder is gestorven in een auto ongeluk toen ze heel klein was. Haar vader moet hard werken om voor haar en haar broer te zorgen. Hij is dus bijna nooit thuis waardoor haar oudere broer voor haar zorgt.
    Extra:/
    Crush:Zayn

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:34 ]

    Veel Jones-en ;3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Klunzig verlegen typetje
    Naam:Demetria Avalon Smith
    Bijnaam:Demi of Ava
    Leeftijd:17
    Uiterlijk: Haar blonde lange krullende haren hangen meestal over haar schouders los. Iedereen is jaloers op haar slanke lichaam en haar lange benen. Ook heeft ze prachtige ogen.




    Karakter: Demi is erg klunzig en lomp. Ze botst dan ook vaak tegen mensen of dingen en struikelt ook wel gemakkelijk. Ook is ze erg verlegen en het duurt lang voor je haar vertrouwen hebt gewonnen. Maar win je haar vertrouwen, dan doet ze alles voor je. Ze is erg behulpzaam en lief.
    Familie: Haar moeder en vader zijn overleden in een auto-ongeval. Haar zus en zij zitten nu op deze school. Maar met haar zus wil ze zo weinig mogelijk contact en hetzelfde geld voor haar zus.
    Extra: Ze is nieuw op de school en kent geen mensen. Ze weet dat One Direction naar de school komt, maar dat kan haar eigenlijk gestolen worden, want ze heeft het niet voor ego- jongens, die je kwetsen.
    Crush: Stiekem vind ze Niall wel leuk maar toch heeft ze een crush op Mr. Harry Styles

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:30 ]

    volgens mij nu alles bijgewerkt, als ik iets ben vergeten gewoon zeggen :Y)
    Ohja , voor ikk het vergeet, gelieve 1 crush per persoon, als er dan nog eens is graag een stalker, want vijf crushes vind ik wel genoeg :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Veel Jones-en ;3


    haha, toen ik de mijne invulde had ik dat nog niet eens door =)


    Do what people say you can't.

    Heuh, kom ik weer later achter, iemand heeft dezelfde achternaam als mijn persoontje ;3


    That is a perfect copy of reality.

    als je het niet fijn vind verzin ik wel een andere achternaam hoor $:, ik had toen ik mijn perso maakte had ik dat namelijk niet gezien.


    Do what people say you can't.