• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Fidelius
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    -
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Ennali Steffens ~ Fidelius + Best friend Harry
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil een rol invullen^^, ben alleen nog aan het twijfelen welke xd

    Mag ik Louis reserveren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga zo Liam invullen^_^ en denk nog een onbekende jongen

    eet nu een ijsje dus vul zo mijn rol in, in elk geval heeft ze een crush op Harry


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje reserveren die een crush op Liam heeft?


    That is a perfect copy of reality.

    @Europe, je staat erbij :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Louis William Tomlinson
    Naam: Louis William Tomlinson
    Bijnaam: BooBear, Lou, Louis
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:




    Karakter: Louis is een jongen van 16 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken.
    Familie: Hij heeft heeft vier jongere zussen en de rest staat bij extra.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Louis heeft een goede band met iedereen uit de band, maar zijn beste vriend is toch Harry. Ze hebben een band die eigenlijk niet veel mensen begrijpen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: populair type
    Naam: Brianna Taylor Josephs
    Bijnaam: Bree
    Leeftijd(1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben): 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Bree is een beetje een springerig type en is van de grappige opmerkingen. Ze is eigenlijk best wel verlegen, maar in het openbaar doet ze alsof ze niet op haar mondje is gevallen, en maakt ook redelijk vaak een brutale opmerking tegen een leraar. De rest komt in RPG
    Familie: een zusje van 5 en getrouwde ouders. Zijn wel vaak op zakenreis waardoor ze snel alleen met haar zusje thuis is.
    Extra: Kan redelijk goed zingen en bespeelt de piano
    Crush (kan nvt zijn): Harry Styles

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mag een meisje reserveren met een crush op Nialler?


    Do what people say you can't.

    AgentP, is okey :)
    @derest, BAM! was ik toch nog iets vergeten (vind ik)
    heb aan het lijstje nog crush: toegevoegd :)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Liam James Payne
    Naam: Liam James Payne
    Bijnaam: Leeyum, daddy directioner
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de origineleleeftijdsverschillen te hebben): 16
    Uiterlijk:


    Karakter: Liam is een lieve jongen die altijd voor zijn vrienden klaar staat. Hij is erg zorgzaam en je kan altijd bij hem terecht als der wat aan de hand is. Toch kan je ook altijd met hem lachen en is hij vaak erg vrolijk.
    Familie: Hij heeft 2 zussen en 1 zusje.

    Rol:Populair type, maar eigelijk is ze heel onzeker.
    Naam:Heaven-Leigh Amoré Jones
    Bijnaam:Lee
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):16
    Uiterlijk:


    Karakter:RPG
    Familie:Ze heeft 2 oudere broers.
    Extra:-
    Crush (kan nvt zijn):
    Crush op Liam.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Jongen
    Naam: Andrew Justin Cole
    Bijnaam: Drew
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de origineleleeftijdsverschillen te hebben): 16
    Uiterlijk:


    Karakter: Andrew is een jongen die vaak erg druk is in de klas, hij heeft vaak ook wel een opmerking klaar voor de leraar en doet zijn best de les wat leuker te maken. Gewoon omdat hij het anders zelf saai vindt. Hij is erg grappig, je kan bijna altijd wel met hem lachen. Omdat hij zo druk is betekent dat nog niet dat hij een soort badboy is. Hij kan erg lief zijn, en hij is een echte vriend maar meestal is die alleen erg lief als die je kent. Hij is niet zo'n typ dat lullig gaat doen of iemand gaat pesten, maar hij zou ook niet gelijk helemaal op iemand af stappen en gelijk doen alsof die diegene's beste vriend is.
    Familie: Zijn ouders zijn gescheiden maar kunnen gelukkig nog wel met elkaar opschieten, hij wisselt vaak af bij wie die is. Hij heeft nog een broertje van, 12 en een zusje van 10. Hij kan heel goed met hun opschieten en is er altijd voor hun. Hij beschermt ze altijd en heeft ook echt het gevoel dat die dat moet doen.

    Mag ik nog een goede vriendin van Niall invullen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja hoor :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.