• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:55 ]

    Troost je, ik ga ook niet meer naar buiten. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben ziek, dus echt buiten gaan zal het ook niet worden.


    Tears are words the heart can't say.

    Waarom zit je dan in een lange broek en een hele dikke trui? Ik zou dan wat luchtigers aan trekken.


    Physics is awesome

    Ik ben bezig met mijn theorie, en dat doe ik lekker op de bank met airco :Y)


    To infinity and beyond •

    Oczy schreef:
    Waarom zit je dan in een lange broek en een hele dikke trui? Ik zou dan wat luchtigers aan trekken.


    Omdat ik heel erg verkouden ben, het koud heb en als ik iets luchtigers aantrek dan ben ik bang dat ik nog zieker word :'D

    Dikke trui? Lange broek? Whuttt .___. Wij hebben straks bezoek, dus ik moet wel naar buiten haha.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Klutz schreef:
    (...)

    Omdat ik heel erg verkouden ben, het koud heb en als ik iets luchtigers aantrek dan ben ik bang dat ik nog zieker word :'D


    Dan snap ik het. Het is best wel lastig dat je nu verkouden bent. Ik word meestal verkouden in de lente terwijl ik in de herfst en winter nergens last van heb.

    Misschien dat een warm kopje thee een beetje helpt? Heb je wel genoeg zakdoekjes/tissues?

    Beterschap!


    Physics is awesome

    Ik moet leren en verslagen maken -.-''
    Wat fijn dat ze juist deze week zoveel huiswerk opgeven...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zit te leren --
    Huiswek zou verboden moeten worden(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan helaas ook niet naar buiten, overladen met schoolwerk (cat)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:56 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Seductress schreef:
    Ik kan helaas ook niet naar buiten, overladen met schoolwerk (cat)

    Ik ook maar ik doe dat lekker buiten (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oczy schreef:
    (...)

    Dan snap ik het. Het is best wel lastig dat je nu verkouden bent. Ik word meestal verkouden in de lente terwijl ik in de herfst en winter nergens last van heb.

    Misschien dat een warm kopje thee een beetje helpt? Heb je wel genoeg zakdoekjes/tissues?

    Beterschap!


    Ik word al-tijd in de zomer verkouden, ik heb niet eens hooikoorts ofso :W Bah, thee. En ik heb nu tampons in mijn neus omdat ik te lui ben :'D

    Nu voel ik me echt schuldig want ik ben nog bezig met de introductieweken en ik heb maar een opdracht, mijn coach (mentor) had gezegd dat ik hem niet hoefde te maken.:$


    Physics is awesome

    Klutz schreef:
    (...)

    Ik word al-tijd in de zomer verkouden, ik heb niet eens hooikoorts ofso :W Bah, thee. En ik heb nu tampons in mijn neus omdat ik te lui ben :'D


    Thee is ook iets waar je van houdt of niet. Nu zie ik me echt voor me hoe je op de bank zit met tampons in je neus. xD


    Physics is awesome

    Ik moet zo werken in mijn warme kleding, oléé


    Shit happens but pee happens a lot more.