• Boem, ik heb de beginpost niet en ben ook niet van plan die hier zelf te zetten. Enjoy some sexiness.

EVELIESICKY IS SEXEH

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:00 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

done. So done.

Cool, neat, swell -Cry

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

sorry NOT SORRY

Cool, neat, swell -Cry

Cool, neat, swell -Cry

LIES!
    HOLYMOTHEROFFUCKINGGOD!
    KOM ONLINE VOOR DIE LIEDJES EN IK MOET IETS ZEGGEN :33333333

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Wie is er zo verslaafd dat ze de laptop mee in bad neemt? This girl.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Hi.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

hi

Ik heb ook één keer de laptop meegenomen in bad, liep bijna fout af (kitty)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

De mijne is er goed van af gekomen. :'D

De mijne ook, maar het was nipt :p.
    Mijn gsm die heeft wel al een keer in t sop gelegen, hij lag op de badrand en stond op trillen en toen belde er iemand. Dat ding schoof zo t bad in :').

Ehehe, daarom leg ik mijn gsm niet op de rand van het bad, maar op de lavabo. ;3

Ik leg hem nu in het linnenrek naast het bad :Y)

Btw, die foto van Senne is echt zo koetsjiekoetsjiekoetsjieeeeeeee, t is net een wassen popje. Proficiat *O*