• Ikzelf vind het altijd vervelend dat als je een rpg aan het opzetten bent of als je samen een verhaal aan het schrijfen bent dat je niet "makkelijk" met elkaar kan praten. Als je een gastenboekbericht of pb stuurt duurt het altijd zo lang voordat de ander het gelezen heeft, laatstaan geantwoord. Ik heb het al van meerdere mensen gehoord dus misschien een ideetje...

    Ook vind ik het vervelend dat je niet bij rpg's plaatjes van je computer kan plaatsen. Ik zet het plaatje eerst in mijn foto's op quizlet. dan zet ik het plaatje op een eigen zite. En vervolens zet ik dan de link in de rpg. dan kan je alleen een link neerzetten en niet een mooi plaatje. Het is een oplossing maar wel een hele omweg.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    BlackAlpha schreef:
    Ik weet inmiddels dat er geen chat komt,
    Maar Msn en dergelijk, kan wel maar ik geef niet mijn msn aan iemand zomaar, jullie wel?
    Als ik een verhaal schrijf, weet ik toch niet met wie ik dat doen, er staat wel een Quizletnaampje en een heel profiel hangt er aan af, maar dat kan allemaal fake zijn....

    Dan maak je toch gewoon even een anoniem msn-adres aan. Jeetje, zo moeilijk is het niet om anoniem te blijven.
    Een chat komt er niet. En eigenlijk vind ik dat wel zo fijn.


    I can't even think straight.

    BlackAlpha schreef:
    Ik weet inmiddels dat er geen chat komt,
    Maar Msn en dergelijk, kan wel maar ik geef niet mijn msn aan iemand zomaar, jullie wel?
    Als ik een verhaal schrijf, weet ik toch niet met wie ik dat doen, er staat wel een Quizletnaampje en een heel profiel hangt er aan af, maar dat kan allemaal fake zijn....

    ik heb een e-mail adres aangemaakt voor quizlet, daar heb ik alleen maar mensen op die ik via quizlet ken. En dat is wel handig hoor.


    Life is a beautiful struggle

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik wil ook gewoon chat :W


    Life is full of fake people

    Ik snap niet helemaal waarom er mensen zijn die het niet willen, want via Msn of andere social media is heel erg om, waarom niet via Q.
    Ook snap ik dat het er niet komt, maar dat vind ik jammer. Er worden namelijk ook aanpassingen gedaan waar ik het misschien niet mee eens ben, maar ja ik moet er ook mee leren leven.
    Dus gewoon niet meer zeuren dat het er niet komt, dat snapt iedereen wel, het is alleen een suggestie. Daarom ook het suggestieforum. Snappie?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    Ik snap niet helemaal waarom er mensen zijn die het niet willen, want via Msn of andere social media is heel erg om, waarom niet via Q.
    Ook snap ik dat het er niet komt, maar dat vind ik jammer. Er worden namelijk ook aanpassingen gedaan waar ik het misschien niet mee eens ben, maar ja ik moet er ook mee leren leven.
    Dus gewoon niet meer zeuren dat het er niet komt, dat snapt iedereen wel, het is alleen een suggestie. Daarom ook het suggestieforum. Snappie?

    Als je snapt dat het er niet komt, waarom suggereer je het dan?
    Er staat in het STICKY topic over 'Afgewezen Suggesties en Suggesties die in behandeling zijn' dat er geen Chatbox komt. Vraag er dan ook niet om. Snappie? :W

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.