• Ik was vandaag in Gronau, in een Waterpark!
    samen met m'n moeder en broertje.

    en wat hebben jullie gedaan?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Zwemmen met mijn schoonzus, huiswerk maken, personal statement maken voor mijn application form en nu criminal minds kijken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het gans huis gepoetst aangezien er gisteren een feest was met mensen die het huis nogal heel vuil gemaakt hebben...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Vriendin was hier de hele dag en gisteren ook c:


    Pretty is just a pretty word.

    Gisteravond verjaardag van mn tante.
    Vandaag was ik van plan om te gaan lezen maar ik vond de computer interessanter.
    En nu probeer ik mijn vaders nieuwe leesbril uit, maar ik kan zo alleen maar lezen als ik mijn neus tegen de ipad houd..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Gisteren met mijn vriendje en zijn vriendengroep naar de kermis geweest, en daarna bij mijn vriendje blijven slapen en vandaag de hele dag niet zijn kamer uitgekomen :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewerkt, geslapen en getraind.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Naar Peergroup/Peerjong (toneelgroep) geweest voor de eerste keer. Het was echt heel erg gaaf. Ik had wel echt een slechte binnenkomer. Het ging echt allemaal fout vanochtend waardoor ik geen vervoer had en in 30 minuten 19km moest fietsen wilde ik op tijd komen. Ik had het dus in 40 minuten gedaan en krijg daar zo een rondleiding met een groep en toen viel ik dus flauw. Ik was al wat ziek en dat keiharde fietsen en stress heeft er schijnbaar niet bij geholpen. Nu doet mijn gezicht echt zeer, haha.
    Maaarrr.. het was echt óntzettend gaaf! Kortom, voortaan zijn mijn zondagen bezet ^^

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:31 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Opgehaald worden, terug naar mijn kamer gaan, die schoonmaken en stofzuigen en de was gedaan. Dat was het. :Y)


    -

    Bij mijn vriend geweest, en net was er bezoek. Nu ben ik -helaas- weer hard aan het studeren..


    Bad decisions make good stories.

    School.


    26 - 02 - '16

    Eerste echte lesdag op school. En schoolfoto. Fml. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    School. ;__;

    Naar school geweest en Doctor Who gekeken (:


    Caution first, always.

    Ziek zijn (':


    Inspiration can hit you any time

    School, jonko smoren, bij een vriendin langs, jonko smoren, Skyrim, en nu dit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)