• Ik heb ooit eens een SA geschreven over deze stoornis en deze wilde ik graag met jullie delen. Klik hier of op het plaatje om hem te lezen.


    NPS staat voor Narcistische Persoonlijkheidsstoornis. Dit is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen.

    Reactie's zijn welkom

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    i will read


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind hem echt geniaal.


    Your make-up is terrible

    Bestaat er serieus een naam voor mensen die zichzelf te geweldig vinden?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Bestaat er serieus een naam voor mensen die zichzelf te geweldig vinden?

    Wel als het een stoornis is ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh, persoonlijkheidsstoornissen. :9~ Het klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind het geweldig om over zulke dingen te lezen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oeh, persoonlijkheidsstoornissen. :9~ Het klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind het geweldig om over zulke dingen te lezen. :'D

    You will like this one then, at least I hope. Wil je alsjeblieft zeggen wat je ervan vind als je hem gelezen hebt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    You will like this one then, at least I hope. Wil je alsjeblieft zeggen wat je ervan vind als je hem gelezen hebt?

    Gedaan. :Y) Ik heb nou eenmaal iets met van die psychische dingen, al zeker persoonlijkheidsstoornissen. Gosh, het klinkt écht raar. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Gedaan. :Y) Ik heb nou eenmaal iets met van die psychische dingen, al zeker persoonlijkheidsstoornissen. Gosh, het klinkt écht raar. :/

    Ieder zo zijn eigen ding toch? Ik vind het helemaal geweldig om een bloederige moord scene's te schrijven. Hoe ranziger, hoe beter. Daarover heb ik ook een, voor mij gezien, geweldig gedicht geschreven.
    Voor een ander zal dat vast ook raar klinken. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh, NPS, mijn lievelings persoonlijkheidsstoornis! Al die giga ego's, geweldig! Ik ga het lezen.

    Lilia schreef:
    Oeh, NPS, mijn lievelings persoonlijkheidsstoornis! Al die giga ego's, geweldig! Ik ga het lezen.

    Hahaha, veel plezier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    Oeh, NPS, mijn lievelings persoonlijkheidsstoornis! Al die giga ego's, geweldig! Ik ga het lezen.

    Lievelingspersoonlijkheidsstoornis. :') Volgens mij is er iets mis met ons, Roos. Stiekem is DIS leuker.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Lievelingspersoonlijkheidsstoornis. :') Volgens mij is er iets mis met ons, Roos. Stiekem is DIS leuker.

    Dat lijkt me ook interessant om over te schrijven, maar dan moet ik wel een goed einde verzinnen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gelezen+ gereageerd :3


    Tijd voor koffie.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat lijkt me ook interessant om over te schrijven, maar dan moet ik wel een goed einde verzinnen xd

    Ik heb erover geschreven voor een schrijfwedstrijd. We moesten één van de vijf stukjes in ons verhaal verwerken, dus koos ik het meest romantische stukje en veranderde het in een zelfmoordverhaal met een Dissociatieve Identiteitsstoornis-patiënt. x'D Het is wel heel leuk om over te schrijven, dus zou ik het zeker aanraden om er een keer voor te gaan zitten. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat een jongen uit mijn klas NPS heeft, hoewel hij zich niet zo gedraagt als in jouw SA. Hij zou het waarschijnlijk wel willen, maar niemand luistert naar hem (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.