• Zeiktopic warning.

    Ik ben zó moe, echt op, helemaal op. Door wat shit ben ik van 3 Havo naar 4 VMBO gegaan. Mijn ouders zijn hierom nog steeds pissig op me, motiveren me helemaal niet, zeiken me alleen maar af en willen dat ik me 24/7 bewijs. Maar dat kan niet want ik heb amper SO's of proefwerken. Daarbij kan ik neit veel meer dan gewoon mijn huiswerk en leren, wat ik ook doe. Maar ik mag echt bijna niets, en ze blijven me maar afzeiken, mijn eerste twee punten dit jaar waren tienen, echt gewoon tienen. Dus als ik dan een goed punt heb is het, nou oké goed gedaan denk ik, maar oh wee als ik een slecht punt heb gehaald, dan wordt er daaagen zelfs weeeeken over doorgegaan!
    Daarbij komt ook nog dat de jongen die ik leuk vond, nee, waar ik van hield echt, een ander heeft. Ik dacht dat we iets hadden en was hem van plan te vragen of het zo was, de volgende keer als ik hem zou zien, maar hij deed heel raar dus heb ik met hem gepraat, en suddenly had hij een ander. Hij zei dat hij me ontzettend leuk vond en van me hield zelfs, ik ken hem al jaren, maar dat hij nog niets bekend wou maken... maar nu heeft hij dus een ander en ik voel me zo ontzettend klote.
    Ik heb amper een vorm van afleiding omdat mijn ouders me nergens heen laten gaan, omdat ze me niet vertrouwen. School is kut want de jongens in mijn klas hebben een IQ dat onder 0 ligt, en daarbij nemen ze dus ook iedere kans die ze hebben om me te treiteren, te kleineren en kapot te maken.
    Kort gezegd, word ik helemaal gestoord. Ik voel me zo ontzettend klote dat ik op de raarste momenten de urge heb om gewoon in tranen uit te barsten. Ik voel me ontzettend alleen, niemand begrijpt me, niemand neemt me in hun armen en zegt dat alles uiteindelijk wel goed komt. Ik mis die jongen zo erg, ik wilde dat mijn ouders gewoon eens inzagen dat ze ontzettend fout bezig zijn en ik wil dat de jongens in mijn klas zich gaan realizeren dat ik echt niet meer kan hebben.
    Ik weet niet wat ik moet doen, seriously somebody help me...


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Dat van je ouders is vooral vervelend, kun je niet met hun erover praten?? Echt veel succes met alles!



    I alway be there for you!
    Sterkte!


    Life is full of fake people

    Frankenstein schreef:
    Dat van je ouders is vooral vervelend, kun je niet met hun erover praten?? Echt veel succes met alles!
    Ik heb er met hun over gepraat, maar het probleem is dat ze niet zien wat ze mne aandoen door zo te reageren op dingen. Ik vraag constant of ze me niet eens willen motiveren, en leg uit wat ik daarmee bedoel, maar ik krijg ook constant hetzelfde antwoord: ‘‘Neen we motiveren je al genoeg, we vragen toch steeds of je huiswerk hebt?’’


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Inifinity schreef:



    I alway be there for you!
    Sterkte!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Inifinity schreef:



    I alway be there for you!
    Sterkte!
    Thanks a lot (:


    ''I am who they couldn't even dare to be.''


    sterkte!

    Sterkte meid voor een deel weet ik hoe jij je voelt.
    Probeer sterk te blijven hoe moeilijk het ook is.
    En probeer mensen tot hun stand te brengen als ze je dan nog steeds niet begrijpen zijn ze je het niet waard.

    Inifinity schreef:



    I alway be there for you!
    Sterkte!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat flauw dat je ouders niet inzien dat je zo je best doet. En dat die jongens zo kinderachtig zijn. :c Wat je ook doet, blijf positief, het word wel beter. Mijn pb staat altijd open. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    tl;dr


    Shit happens but pee happens a lot more.



    Heel veel sterkte! Ik hoop echt dat alles helemaal goed komt


    26 - 02 - '16

    Dat is niet fijn.
    Ik moet mij dit jaar ook bewijzen aangezien ik bijna was blijven zitten en voor engels so had ik gelijk een goede binnen komer een 10. en ik laat mijn ouders ook zien dat ik het echt wil en kan.
    Mijn ouders zeggen wel als je goed geleerd hebt en je haalt een 4 zijn we trots maar haal je een 10 zonder te leren niet.Om het te vieren hadden ze wat lekkers gehaald.

    Misschien kun je er met je ouders over praten. heb ik ook gedaan.
    Alleen straffen helpt niet, een complimentje op zijn tijd moet ook.
    En kwa jongens, tsja ik begrijp ze ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat flauw van je ouders. Als jij je best doen hebben ze tog niks om over te klagen ?
    Maar blijf positief en het wordt snel vast weer beter!!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."